• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

Hej Hej!!
    Hoppas ni får en fin dag i morgon.
    Nu ska jag hoppa i sängen så jag önskar er en skön
    God natt så tittar jag in i morgon igen .
    Massor med kramar.

• Sanders mamma 04

Håper dere sover godt på nye hotellet. Ønsker dere en kjempefin dag i morgen! Gleder meg til å se flere bilder. Sååååå fint!
    Nattaklem til dere og lille Tille der oppe blant stjernene!

• Tutluva

Ser ut att vara en skön semester!
    Passa på att njuta ordentligt och ladda era batterier!
    Kram Åsa!

• Hemgårn

Tille, efter barnkalas och annat ståhej är jag en balja mos. Lite seg och utan tvekan slut som människa. Disken låter vi vara tills imorgon (vilket jag kommer hata mig själv för när jag väl står där imorgon och diskar disk som jag kunde ha diskat igår). Jag har ett äventyr om kubbspel på gång. Det berättar jag om imorgon min lille vän. Jag hoppas och tror att du har det bra i stugan och att tiden du spenderar där tills dina nära kommer till dig inte känns allt för lång. Våra tankar och ord når dig ju säkert och kanske skänker de tröst. Jag tänker på dig varje dag.

Snusningar, din InternetKompis Magnus

• sirimor

Hei Tille!
    Så herlig det ser ut til at mamma og pappa har det i Thailand! Du våker nok over dem tenker jeg, og passer på dem.

Jeg venter spent på fortsettelsen av eventyret til hemgårn, du er sannelig heldig som har en venn som lar deg bli med på så mye spennende!

Nattinatt Tille-lille, og sov godt

Klem fra meg

• antitanten

Hej Lille Tille

Nu är kvällen snart slut och slutligen tar natten  vid
    och jag är en jättetrött o lortig mamma-individ

Min stora dotter kommer från England imorgon med flyg
    du kanske sitter på ditt moln o vinkar till henne lite i smyg

Så typiskt upptäckte jag ikväll att diskmaskinen pajjat
    ingen ren disk och det kunde man ju nästan hajjat

När allt är som stressigast och allt ska vara tipptopp
    då kan mycket gå fel och allt blir bara stopp

Men vad är en diskmaskin om inte en  liten petitess
    jag har ju händer och diskmedel även om man blir less

Jag tittar upp mot himlen i natten och ser en stjärna
    om jag kunde skulle jag krama om dig så gärna

Sov nu sött Tille lille på molnet det fluffiga i vitt
    vi ses imorgon,när jag återigen tar mig hit för  en titt

Lena m familj

• Kibell

Åh vilka fina bilder. Ni verkar ha hur mysigt som helst i Thailand.
    Själv har vi haft det jättetrevligt på Skansen idag.
    Ha nu en fortsatt trevlig semester.
    Kram

Älskar min Isabelle
  • Jannika9905

Tille-vännen!
    Önskar dig en god natt med söta drömmar om mamsen, pappsen, Liam och Dea. Sov sött på ditt mjuka moln så hörs vi imorgon igen. Massor med gosiga gonattkramar till dig lille vän.

Mammsen och pappsen!
    Önskar er oxå en god natt och fin morgondag! Lev och njut så mycket ni kan och ta vara på varandra. Massor av varma kramar till er båda.

• FraNorge

Ser ut som dere storkoser dere i Thailand, og det er bra. Håper dere sover godt på det nye hotellet, og er klar for nye opplevelser i morgen. Stor klem fra meg.

• CarinaS

Tille - idag kunde du väl flyga med drakar så som det blåst bland molnen..?
    All världens kärlek och snusningar på din kind från mig!