• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Hej på er Therese och Nicklas!

Självklart blir programmet jättebra! Allt blir så fint som ni gör så var inte oroliga!!! Annars reser vi oss upp här på FL igen vet du!

Mysigt att hotellet var så bra!!! Flörta på ni med taxichaufförerna! Ja, man får ta till de medel man har eller hur?!

Ja, då är det bara att vänta lite på bilder då! Ska bli kul att se, tror jag! Om jag inte blir alldeles för avis, jag vet att man inte ska det men vaddå - bara lite kan jag väl få bli det? Jag vill samtidigt att ni ska ha det allra allra bästa så...

Kram på er!!
  • Anbe

Tjingeling!Självklart kommer våran familj att titta på Tv4 den 24:e.Tille har berört oss alla mycket och han finns ofta i mina tankar.Många kramar till er alla!/Kram Annika

• isaacsmams

Åh, vad underbart ni verkar ha det i Thailand, blir lite smått avis *suck*. Idag regnar det i Bollnäs så det är inte kul.
    Ska givetvis kika på er den 24:e och längtar till dokumentären. Det ska bli så roligt att se er igen
    Blombuketten hänger torkad nu, kunde liksom inte göra mig av med den. Ser på den ofta och tänker på Tille och på vilka fantastiska föräldrar han har.

Sköt om er nu och njut.

Kram Helena i Bollnäs

• FraNorge

Hei, så bra at dere har kommet til et nytt, flott hotell. Koselig at vi skal få se bilder fra Thailand! Håper dere får nok en opplevelsesrik dag. Stor klem fra meg i Norge.

• sis02

Åå va kul att ni ska lägga ut bilder!! Ha en fortsatt trevlig semester och hoppas kortspelet gick bra Therese så du inte behövde slänga korten på Nicklas Ni finns i mina tankar! Kramar i massor!

• olivettan

Lite nyfiken, kl är här ca 13,10. Vad är då kl i Thailand?

• glömsk

Hej!!Va skoj att få se bilder..Då kan man kanske drömma sig bort en stund..hihi..Sköt om er..kramar Lotten

• sis02

Olivettan: Om jag inte har helt fel tror jag de är 4h före i Thailand

• sis02

5 h tidsskillnad ska det vara och inte 4h Det är här i Finland som det skiljer 4h

• annca

Hejhej! Klådde du Nicklas i kort igår Therese, eller blev det tvärtom?
    Ska bli spännande att se lite bilder. Ser fram emot det! Vi var då i HuaHin och Bangkok när vi var i Thailand, så det sak bli kul att se hur det ser ut på andra håll! Så det var hotellbyte nu alltså... Och så praktiskt med trådlöst nätverk!

Igår och idag är min man i Örebro och dirigerar spexorkester, så det är lite ensamt här hemma. Men Mathilda gör sitt bästa för att hålla igång mig, lilla snuvlisan!

Tillegubben, jag tror minsan ni busar på för fullt idag, och jagar moln! För här blåser det nåt alldeles fantastiskt. Men ni har nog skoj, det vill jag tro! Nu ska jag passa på att städa lite, för min lilla stumpa tar en eftermiddagslur, men jag vinkar som vanligt ikväll!
    Dunpuss!
    ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~