• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FraNorge

Kjempe fine bilder du har lagt ut. Sov godt da. Klem.

• Känslosam 66

Det ser hur mysigt ut som helst!
    önskar er en fortsatt trevlig semester
    synd bara att inte massagen är lika billig här med
    sista dagen när jag var i thailand så blev det 4 timmars massage
    man blir ganska mör, men man sover gott sen .

Kram på er !

• antitanten

Hej lille Tille
    Tänk att du gav oss sol idag igen, även om det var en del härligt fluffiga moln också
    på den asur-blå himlen.
    Kan du tänka dig, jag fick krafter idag och lyckades både städa, tvätta o diska innan jag satte igång med maten som jag skulle bjuda på då min stora dotter kom hit.
    Gissa om jag hade tårar i ögonen när hon stegade in genom dörren. Jag har ju inte sett henne sen i julas som hastigast.

Min stora dotter ställde sig o tittade på min "minneshylla" härhemma och undrade vem
    bilden var på den "underbart söta lilla ungen".....Tille, så klart svarade jag.
    Så jag tog mig friheten att berätta om Dig Tille för henne, och sedan visade jag henne
    allt om Dig på Internet också.
    När hon fick syn på din mamma o pappa o syskon så bara log hon sådär som bara hon
    gör när hon är rörd och samtidigt tycker allt är fantastiskt osv osv
    Då sade hon till sist: "Men vad bra mamma, då har ju morfar en extra speciell liten pojke
    att läsa sagor för och busa med däruppe och hunden Sixten har någon som han kan kela med ".

Det känns så fint att du är däruppe bland dom fluffiga molnen Tille, utan smärta och sår.
    Tänk, jag kan riktigt se det framför mig,l hur du ligger o gosar med vår hund Sixten medan min pappa Bengt läser sagor och gör miner (som han var så bra på).

Nu ska jag sova för jag är sååå trött nu efter allt ståhej idag.
    Vi ses i morgon igen Tille, och du.... tack igen för solstrålarna.
    Lena m familj

• ELR

God Morgon!! Therese och  Nicklas.
    Här iär det en riktigt kall morgon.
    Bara 3 plusgrader...
    Ha, en fortsatt trevlig dag
    Kram från Eva med familj.

• Anbe

Go morron!Eller kanske ska jag säga godmiddag?!Ville iallafall bara önska dig och Nicklas ännu en underbar dag i Thailand.Vilka härliga bilder ni tagit.Polen ser ju helt underbar ut.Ha det skönt och soligt/Kramar Annika

• olivettan

Godmorgon!  Vill önska er ännu en underbar dag i paradiset.

Ha det så bra

Kram på er!

• mamita31

Vilka underbara bilder vilket vackert vattenfall, Ficktjuvspapegojor hihihi...
    Ha det nu JÄTTE GÖTT!!!!

• Mettan69

Gud morgon Tille

Hoppas du sovit gott och att du har det skönt. Skulle tro att det blir lika kul idag som alla andra dagar du har haft där uppe. Smärtfritt och glatt.

Tänker på dig dagligen och saknar dig och dina kloka ögon jättemycket.

Therese: Jag förstår dig när det gäller din "tjocka" man. När jag träffade min så var min första tanke att jag kan inte var tillsammans med någon som väger mindre än mig... Äter vad han vill men lägger inte på sig något ändå. Han kan lägga på sig något kilo över sommaren men sen så försvinner det utan ansträgning. Han tränar inte ändå så är han stark och har bra kondition.(har tränat mycket innebandy förr). När våren kommer och jag vill ut och gå så börjar jag alltid själv några gånger för att få upp lite flås innan jag tar med han ut. För mitt flås är ju alltid borta om jag gör något uppehåll i promenerandet.

Underbara bilder ni har lagt in. Jag vill också resa!!! Fantastiska färger.

Tack så mycket för att ni ger av er själva.

Ha en underbar dag.

Många gosekramar Marieth

• Jonalv

Godmorgon !

Åh ni verkar ha det underbart det är ni verkligen värda.

Det var så längesen jag var inne på fl. vår dator har pajat det går bara inte att starta den hm..

Eran lilla Tille är verkligen med oss hela tiden våren har liksom exploderat och alla de fjärilar som fladdrar i den varma vinden har verkligen fått en annan betydelse i år än de haft andra vårar.

Ni finns med i våra tankar hela tiden. Tille han har fått en ny liten kompis där ovan molnen, jag är glad att Tille-killen med sina fina blå är där och tar emot.

Kramar till er

Jonalvs mamma

• babylover

Vilken häftig pool! Du och jag är väldigt lika - två valrossar som gillar luftmadrass i poolen!
    Måste visa familjen sen att jag inte är ensam om dett nöje...
    Det är väl tur att du och Nicklas reagerar olika men summan är ju iallafall att ni älskar er lilla Tille och saknart honom. Konstigt vore väl annars?!
    Dea blir säkert stormförtjust i sitt "nya" rum.

Tille tänker på dig lilla sötnos!
    Många kramar