• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    God morgon familjen!
    Har kikat in på bilderna igen och det ser ju för härligt ut! Åh, vad skönt! Hoppas ni njuter så mycket ni kan, det verkar så.
    Hoppas ni haft en fin dag i dag med många fina nya upplevelser och att kvällen blir stjärnklar och fin!

Här i Svedala lyser solen varannan timma känns det som, i alla fall här. Värmen är väl inte överväldigande men ibland när vinden tagit en annan väg, solen hittar oss och vi får tid att stanna upp - då kan man känna att det faktiskt är riktigt varmt och skönt.

Tillehjärtat, är du vaken än? Eller sover du på de mjukaste av moln? De andra små skruttisarna, tänk om de leker för fullt - bäst du vaknar och kommer i väg till dem! I går, tänk då tror jag du och den gamla tanten bakade kanelbullar för då regnade det pärlsocker från himlen! Hoppas de blev goda och många för här nere hoppas vi att ni inte bakar det på ett tag... Hagel som vi kallar det, är inget vi blir så förtjusta över men någon gång och om du har haft det bra under tiden - så okej...
    Hoppa i väg nu vännen, så tänker jag på dig i dag med! Ja, ja - ska inte tjata om det men du! En kram kan jag väl få skicka? Tack. KRAM! ♥
  • aloris

GOD MORGON!

Här skinner solen och det är så vackert. Ni har väl också ett underbart väder därnere????
    Fortsätt att ta hand om er och ha det så mysigt. Tänker på er hela tiden.

Tille Lille du skinner från den klarblå himmelen, du ler när du tittar ner på dina nära och kära. Du vet att dem saknar dig, men du vet också att dem inte ville att du skulle lida. Lek nu riktigt mycket och ha kul däruppe tillsammans med dina änglavänner.// Snusningar på din panna!!!!

Kramar till er alla från lilla mig!!!

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Skinner sola hos deg også i dag? Du får kose deg sammen med dine englevenner og ha det riktig morsomt der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen Therese og Nicklas. Dagen deres er vel godt i gang allerede. Jeg har ikke helt oversikten over tidsforskjellen:) Ønsker dere en riktig god dag. Klem fra meg.

• A S

Godmorgon hela familjen! Hoppas ni har det bra utspridda som ni är över vår jord och himmel!

Kramar

• Gubbas

Vilka underbara bilder! Polen är ju bara för cool!!! Skönt å läsa att ni har det bra.
    Tänker på er varje dag fast jag inte alltid skriver ett inlägg. Men ni är INTE bortglömda!

Tillevännen! Ditt avtryck i mitt hjärta har inte bleknat ett dugg! Tittar och läser din bok så ofta jag kan. Puss & kram killen.

Sonja

• AnnaCarina

Hallå!
    låter och ser ut som om ni har det rikigt bra, och det är ni så himla mycket värda, poolen ser ju helt ok ut..
    här är allt bara bra, helgrna går åt till städning och trädgårdsarbte, men vi har hunnit att umgås lite, tog fram grillen i går, mums...

kramis
    Anna

• marie 37

Vilken pool WOW! Helt underbara bilder!!Jag hade däremot inte vågat närma mig den kanten eller rättare sagt stupet. Jag förstår om ni trivs där nere. Här i Hbg är det svinkallt.
    Snälla!Ta med hem lite värme! Ha en bra dag. Kramar/ Marie

Snusningar till dig Tille.

• fightclub

Tittar in som vanligt, och hoppas ni myser och har det så bra ni bara kan och orkar med.
    Therese! Nu har du haft närkontakt med både läskiga ormar och flygfän. För guds skull, ge dig inte på krokodilerna också!...
    Jag är rädd för ormar och jag är rädd för småkryp, men....KROKODILER, brrrrr! Det skulle väl vara enda gången man fick känna sig som just ett kryp..( Ja du vet, som jag sa igår, strandad val, hehe.)
    Ha de finfint./ Kram Helena

• MalinH

Go Morgon Tille!
    Idag skinner solen på oss här i G-ved
    Kan vi kanske tacka dig...
    Ha de riktigt bra idag med dina ängla vänner uppe bland molnen.

Kan inte sluta tänka på dig!

Kram Malin