• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hopp,
    Jorå, åksjukepiller har jag allt fått tag på och det är tur det. Får se hur mycket dom hjälper.. Jag hoppas dom hjälper hur mycket som helst... jaja, har ju en gentjänst att utkräva av Nicklas sedan. Så det måste ju klassas som bra.

Linda: Vad bra att Luna gick bra ihop med kissemissen. Vad fint att ni får åka till Tallin. Vi måste ju träffas när vi kommer hem igen. Då kan ju ni komma förbi oss vettja.

Nu sitter vi och väntar på vår middag. Ska bli roligt att se vad det blir för något. Jag bad servitrisen att rekommendera.

Kramisar
    Terese

• Mettan69

En heldag med fiske, gå upp kl 04.00... Måste erkänna att jag är mycket nyfiken på vad du kommer att kräva tillbaka för den "uppoffringen".

Det går ju visseligen att sola (ÄLSKAR DET) men om jag fattat det rätt så är inte du en sådan person.

Hoppas ni får en bra fisketur och att havet håller sig lugnt.

(självklart skall du få göra lite som du vill också Nicklas...)

Många gosekramar Marieth

• Mettan69

Hej Tille

Blev påmind här i FL om att det är en månad sen i dag som du din lilla ängel flög hem.

Tänk att du har fått leka fritt i en månad nu utan blåsor och sår. Så underbart för dig.

Vet att vi aldrig får dig tillbaka och det lämnar ett stort sår i våra hjärtan men huvudsakan är att du har det bra.

Saknar dig och tänker på dig jämt.

Många gosekramar Marieth

• Ebba72

Hej Tille!

I fredags hände något hemma hos oss som jag vill berätta för din mamama och pappa.. När vi kommit hem från dagis så var vi ute i det fina vädret, det blåste ganska rejält men vi hade ändå dörrarna öppet för att vädra.. Förmodligen blev det korsdrag hemma och sonens stora gröna dinosaurballong flög ut genom dörren och stack till väders... På gräsmattan står en gråtande 3-åring och ropar efter sin ballong! Jag sprang så fort jag kunde men hade inte en chans mot denna stora heliumfyllda dinosaur. Fick helt enkelt sätta mig och trösta grabben och sa till honom att hans stora fina ballong finns hos en ängel som heter Tille och att han bor i himlen. Efter alla om och men så slutade tårarna att rinna och varje dag sedan dess pekar han mot himlen och säger: Min ballong är hos ängeln Tille... Hoppas du tycker om den lilla vän!

Många kramar Ebba med familj

• P A

Vilka spår Tille har lämnat. I helgen fick min dotter kläder med fjärilar på, direkt kom jag att tänka på Tille. Ska inte mycket till för att man ska få fram en bild av honom och hans stora blå.

• Fröken Stålhand

Hejsan Tille!

Det var ett tag sedan jag skrev men du ska veta att jag tänker på dig varje dag! Har en liten Hugo här hemma och jag måste säga att era ögon påminner om varandra...

Hoppas att eran semester i Thailand blev som ni hade tänkt Therese och Nicklas, det är ni välförtjänta!

Nu ska jag ut i nordanvinden!

*kram*
    Sara

• Desse

Hej på er !!!
    Vi är inte ett dugg avundsjuka på er ska ni veta !!! Här i Dalarna är det ju hela 6 grader varmt, blåser svinkallt och haglar emellanåt. Man saknar ju inte ett dugg den härliga sommarvärmen som var förra veckan. Hur som helst så ¨är jag jätte glad att ni har det härligt i Thailand. Det såg jätte fint ut på korten i galleriet!! Fortsätt att äta, njuta och slappa och bevara alla upplevelser i minnet !!!
    Många kramar Desse

• lektant

Här snöar det och blåser kallt hade -1,3 imorse, burr. Så ni ska vara glada att ni har fint och varmt.

Godeftermiddag Tille. Du ser väl efter mamma och pappa imorgon när dom ska ut och fiska. Hoppas att du har roligt och att du leker med dina änglakompisar, så när du blir trött kan du lägga dej ner bland molnen och vila. Ha det så bra

Kram/Mait

• Toblerone

Tillevännen, såg att du lekte för fullt när vi åkte förbi uppe bland molnen, men du missade inte att vinka till mig ändå. Du har verkligen fått många nya vänner, va roligt! Såg att vår hund Stella var med dig, visst är hon mysig, det känns så skönt att hon inte behöver vara ensam .Se nu till att blåsa bort alla regn och åskmoln som finns ovanför mamma och pappa så dom får en lugn och härlig fiskedag. Pussar och kramar i massor till dig från mig!

Hej på er Therese och Nicklas!

Va härligt ni verkar ha det. Hoppas verkligen att ni får en stor fisk så att ni blir bjuden på middag!

I går kväll klockan 22.30 landade vi på Arlanda efter vår lilla tripp till Paris, har inte sovit så mycket i natt eftersom vi åkte bil hem. Har inte varit i Paris tidigare så vi hade fullt upp hela dagarna, tror nog att vi gått minst 4 mil på tre dagar!

Kram Lena

• emilsson

Hej på er!!
    Låter som att ni har det jättebra på er lilla tripp.
    Det där med spindlar håller jag med om. Usch och tvi vad dom är äckliga!! Jag skrek så förfärligt när vi hade en liten pyttespindel (i sambons ögon-inte mina) här hemma ,så jag skrämde Emil så mkt att han blev rädd för dem en lång tid framöver,men nu går det bättre.
    Hoppas att ni får det bra på fisketuren?? Lovar att skänka dig en extra tanke då Therese=)
    Önskar en bra och trevlig em och kväll(natt)
    Många kramar till er/Caroline