• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pumbaah

Hej Tille...

Så du hälsade på här hemma idag? Såg en så stor vacker ljusblå fjäril på balkonglådan idag... satte sig på en av blommorna...

Antingen så var det du eller någon du skickat för att kolla runt lite...

Hoppas du har det bra där uppe bland molnen... Vi tänker på dig varje dag & tänder ett ljus varje dag för din skull & ett ljus för alla andra änglabarn här i världen... Iaf...

Therese & Nicklas, jag hoppas att ni har det mysigt där nere i Thailand...
    Passa på att gå på massage... (billigt OCH bra!! )

Sköt om er allihopa...

Kram Pumbaah

• Therese6699

Godnatt, för nu ska jag lägga mig alldeles strax. Tille vår lilla kille har fixat värsta busvädret här nu. Det regnar som tusan här... hoppas bara det slutar om någon timme.. Det brukar ju inte hålla på allt för länge. Jag satt och tittade på en bild i min telefon som jag tog på Tille när han var 8 veckor. Han hade på sig en Timrå IK tröja och såg så himla söt ut... Lillpluttis, vi saknar dig!!!

• olivettan

Godnatt Therese o Nicklas!! Hoppas vädret blir bättre, inför fisketuren.
    Blev det nåt gott till middag??
    Ha det så bra o myspys ordentligtGlad
    Många kramar till er/ Malin

• Klatermaja

Therese och Nicklas: God natt!!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Hemgårn

Therese & Nicklas, sov och när ni vaknar har det regnat färdigt. Kanske kommer det en regnbåge, kanske.

kram, Magnus

• babylover

Hoppas fisketuren går bra och att du slipper bli åksjuk. Håller tummarna för att ni får fisk så ni får middag. Motion verkar ni ju få gott om iallafall.

Tille en månad är det sen du blev kvitt allt som gjorde ont men du ska veta att vi tänker på dig lika mycket fortfarande lilla vän. Du kommer alltid finnas i våra tankar.

Många kramar

• Björnes

Godnatt Therese och Nicklas!

Skönt att höra att ni har det bra i Thailand! Här hemma har det börjat att bli mycket kallare igen, eller ska man säga att det är typiskt majväder kanske...
    har inte varit inne på ett par dagar. Vi har haft besök så jag har inte hunnit tyvärr...
    Så klart att ni sakanar er lille prins. Vem gör inte det? Så fort man ser en liten fjäril kommer Tille och hans underbara blå ögon upp på näthinnan. Tittar ganska ofta i boken som jag beställde av er, Tilles liv. Är så oerhört tacksam för att jag fick ta del av er sista tid tillsammans med Tille, och att jag fortfarande får läsa hur ni har det, underbara ni..

Jag hoppas att ovädret snart lägger sig så att ni får sova lugnt. Det ser säkert Tille till att ni får. =)

Ha det nu så bra underbar ni!
    Många bamsekramar
    Erika

• Adam2007

Tänker på Er! Härligt att ni mår bra. Kramar till er båda.