• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Å så härligt det såg ut med den där poolen. Håller med om att jhagf nog skulle vart lite räddhågsen i början, men om det är som du säger och bara 2 meter ned så...

God morgon godmorgon!
    Så bra att det finns möjligheter att meddela sig med andra på andra sätt än att prata, för när jag vaknade imorse så hade jag bara sååå ont i halsen. Mathilda har nog delat med sig av sin dagisförkylning...

Så semsetrn i paradiset börjar så smått ta slut... En fisketur som väntar. Oj, det hade jag inte klarat, jag blir så sjösjuk, tillockmed på danmarksfärjan...
    Och shopping! Kul! Men pass på, det är väääldigt lätt att köpa på sig så mycket att man måste skaffa en extra väska också!

Tillegubben, ännu en strålande fösommardag! (Fast jag ser nog att du lurar på om det inte vore skönt med en innedag, för det regnar bortikanten...) Så du har fått lära dig att spela kubb av Magnus! Visst är det kul? Speciellt när man vinner! Och jag har ytterligare ett par teckningar liggande som jag ska visa för din kubb-kompis. På matbordet, där jag brukar sitta och rita, ligger de. Intetuchade än, så om du tycker jag ska ändra nånting är det bara att säga till! Eller varför inte ändra själv, om du har lust!  Pennorna ligger därbredvid!
    /ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • JohannaAxelsson

Nu ska jag säga dig en sak Therese. Sluta kalla dig själv för valross!*Ajjabajja* *hytter med fingret*
    Du är fin som du är och ser absolut inte ut som en valross!
    Underbara kort du har lagt ut från ert ställe och poolen. Avis blir jag minst sagt. Ser helt underbart ut.

Även en superhäftig bild med de 2 papegojjorna. Fräckt!

Ha det bäst!
    Kramar Johanna

• annca

Förresten, appropå handla (och appropå träningen ni började med och beskrivningarna av träningsvärk etc ) Tigerbalsam rekomenders att bunkra på sig, om man gillar det! Vi ångrar att vi inte bunkrade mer!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Hemgårn

Therese & Nicklas: SKitkul att ni har det bra! Det gör mig glad! Tänk att få vara där ni är och bara vara... ta hand om er!

När ni i sommar ska till Kolmården får ni stanna till i Nyköping och ta en snabbrunda golf med mig. Vi kan köra 9hål på Åby Pay & Play.. då går det ju i alla fall snabbt.

Ha det fortsatt fint goa människor!

kram, Magnus (som sprang i 3 timmar och 15 minuter igår)

• IrmelinFraNorge

Hei. Flotte nye blider i ditt galleri. Du er INGEN valross. Ha en fantastisk super dag i vakre Thailand. Dere finns i mitt hjerte. Kram Irmelin

• Klatermaja

Önskar er en superduper härlig dag in paradise!!!!

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • nisse72

Hej Hej Hoppas ni har det helt underbart.Kan inte annat än känna sig lite avundsjuk med tanke på att det bara var 4 grader här i morse,men värmen kommer nog här också.Ha det fortsatt jättegott.kram Bea

Tillehjärtat hur har du det där uppe.Busar du runt med alla dina kompisar,äter massor med glass och har skoj.Hoppas att det är så och det tror jag nog.Kramar och pussar i massor Bea

• Clown

Hej!

Vilka underbara bilder, vilken pool! Härligt att ni har en bra semester, det är ni absolut värda. Ta hand om er, och njut!

Och Tille, vi tänker fortfarande på dig. Varje dag.

Stora kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Robo

Hej Therese och Nicklas!
    Ni verkar ha det jättebra i Thailand. Blir nästan lite avis, längtar efter att själv få ut o resa. Men jag unnar er verkligen att få ha det bra så passa på och njut. Synd att tiden går så fort bara när man har roligt!

KRAMAR till er båda från Rose-Marie!

• niederkk

Hey Therese and Nicklas, hope you'll have a nice day and evening.
    Kind Regards from Germany, Kristina