• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Antitanti... vilken häftig bild du har gjort.

• sula

Hej!
    Har fått boken om Tilles liv idag. Tack för att ni är så osjälviska och delar med er. En underbar bok som verkligen är full av kärlek, sådan kärlek man bara kan känna för ett barn. Det gör mig så ledsen att han inte finns kvar hos er.

Ha det så jätte bra och tusen kramar till er allihop.
    Susann med familj

• Sessa82

Har inte skrivit nåt på länge... har haft ganska fullt upp och vart sjuk.. men det var ju ingen fara... bara lite magont och så... men ville bara berätta att jag tänkt en massa på er... Och Tille finns i mina tankar hela tiden...

Jobber ju på öppnförskola nu... eller praktisera heter de kanske... har kollat deras ögonfärger... inte en enda me så underbart blå ögon som Tille... de är helt unika verkar de som... *ler*

*skickar kramar lite kors och tvärs*

Kram på er!

/Veronica

• LillemanTösa

Hello family Love..

lite sådär lagom out of the country speaking.. .hehe..

ser ut som du klarar svenska språket kalasbra än Tessan..goodi good..

Pung..hahaha..täänk va roligt man kan ha..jag jobbade på hotell loong time ago och då pratade jag med en gäst en kväll som berättade att hans namn ställde till det för honom när han var utomlands..han hette Jerker..säg det på engelska så fattar ni..hahahahahoho..ojoj min mage..så Pung och Jerker..jaa, fina namn..annorlunda innebörd bara..

Vilken otroligt vacker fjäril du köpt att ha i håret då, mamma Therese..mm..Tille..så nära sin mamma..

Elefanttur brevid ett stuup..hooly moses..ja, än en gång..Inget för feegisar.. Take me away..pleeease..

Det låter som ni har det hur mysigt som helst, det är bra det goa Ni..miss You, you know..sötis..

Jaa, här regnar det och är kallt..burr..men sommaren kommer, förr eller senare, helst förr då..

Nu ska jag iväg på plastparty, de lyckas nog lura på mig nåt mindre nödvändigt idag med..jag brukar alltid bli bjuden på hempartyn..hmm..jaa, kan bero på att Tessan, hon handlar hon..japp..köp köp..

Ha det nu så gott, vi skrivs snart igen.

Många varma Kramar till Er, mamma Therese & pappa Nicklas...

Ett steg, dag för dag..

..och så Tille..gosedu..i mitt Hjärta..

• zitis81

Hej har inte heller varit här på ett tag nu.

En liten fråga.
    Är det någon som kommer ihåg när dokumentären om Tille skulle gå???
    Skulle vilja se den. Hoppas att jag inte missat den.

Kram på er Rosita

• Björnes

Hej på er Therese och Nicklas!

ni verkar verkligen ha det helt underbart. Så vacker fjäril du köpt Therese! Dea kommer att bli mycket fin i sin hon också.

Här hemma i Sverige är det kallt och regnigt. Kan inte fatta att vi hade så varmt förra veckan. Det känns som en evighet sedan..., men så har det ju redan gått över en månad sedan er lille prins lämnade jordelivet mot ett bättre ställe. Saknaden är fortfarande mycket stor... Tille finns i mitt hjärta...

Blir glad när jag tittar på bilderna som ni har lagt in. Där finns det såå mycket kärlek...

Ha det så gott och njut av livet i Thailand! Ni vet att alla era vänner kommer att se ut som blekfisar när ni kommer hem...:=)

Många bamsekramar till er båda
    Erika

• lillsmurfen

Dokumentären om Tille går på onsdag (24 Maj) Kl 21.00 på TV 4.
    Tror att många kommer att se den och jag hoppas att det klirrar till lite extra i "Tillefonden" då.

• Hemgårn
    Neelah skrev 2006-05-18 11:01:00 följande:
    HeWe: Ditt inlägg gav mig världens underbaraste bild av Tille. För att hinna hålla koll på familjen flög han superfort från plats till plats och det kittlade i hans lilla mage så att han skrattade så där underbart som bara ett litet barn kan.
    jag tänker mig barnskratten i Cornelis Vreeswijks "Turistens klagan"
  • annca
    Hemgårn skrev 2006-05-18 19:15:46 följande:
    Neelah skrev 2006-05-18 11:01:00 följande: HeWe: Ditt inlägg gav mig världens underbaraste bild av Tille. För att hinna hålla koll på familjen flög han superfort från plats till plats och det kittlade i hans lilla mage så att han skrattade så där underbart som bara ett litet barn kan. jag tänker mig barnskratten i Cornelis Vreeswijks "Turistens klagan" lfl.mine.nu/tille
    Ja, sådär kluckande härligt som när man kittlar ett barn på magen! och ett litet "huiiii!" emellanåt!
    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • MalinH

Å vilka fina bilder från Thailand!
    Ser ut att ha de jätte bra!

passa på att säga natti natt till dig också Tille...

Kram Malin