• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pumbaah

Tack therese & nicklas för att vi fick vara med om detta, för att ni delat med er av både glädje & sorg...& för att vi fick en inblick i erat liv... tack för att ni gav oss Tille!!! kram

• cilis

Satt och såg på filmen igår. Den var så bra. Ni var så fina hela familjen, ni gav ett moget och klokt intryck.

Även om filmen var sorglig och jag grät så var den samtidigt ljus och den andades hopp inför framtiden. Tille fick mig ännu en gång att känna mig ödmjuk inför livet. Vilken kämpe!

Tack för att ni delar med er av eran historia.
    Kram Cecilia

• Pyris

Vilken underbar dokumentär.
    Lille Tille... jisses vad jag saknar dig!!! Men jag vet att du har det bra nu, lilla Tille-mannen. Och du ger dig ständigt till känna här nere. Vare sig det är fjärilar eller en klarblå himmel eller en starkt, lysande stjärna, så gör du dig alltid påmind.

Therese & Niklas:
    Tack!!!
    Tack för att ni delade mer er av eran son. Att få se "levande" bilder av honom, vilken känsla. Hans blå ögon, med hans långa ögonfransar.
    Tack igen...
    Ni har en underbart fin änglason. Men det vet ni ju redan vid det här laget.

• Lucia72

Hela familjen satt och såg filmed i går.
    Man önskar att man hade er som närmaste grannar för ni verkar vara så otroligt rara!..
    våra yngsta son ska få heta Tille i andra namn.
    Många kramar till er!

• kristallen

Kan bara säga att jag håller fullständigt med cilis om filmen i går!!!!!

Kan inte säga nåt annat än vad alla här innan har sagt !

Hoppas ni mår bra!

Många kramar!!!

Mamma till Kristoffer&Alexander
  • sarek
    Therese o Niklas
    Tack för den underbara dokumentären om Lille Tille. Det gjorde ont i hjärtat men samtidigt helt underbart att se eran kärlek till Tille och även styrkan som ni har/hade. Man har nu mera inblick i vad sjukdomen handlar om.

Många tack ifrån oss.
    Carpe Diem
  • cattis10

Jätte fint repotage igår. tänker på er

• Anonym (Camilla)

Hej Therese och Nicklas.

Vad avundssjuk jag ar att jag inte kunnat fa se Tilles resa an, men Peter har lovat att skicka mig en kopia sa snart far jag ocksa se den.

Vad glad jag blev nar han fragade mig om han fick anvanda "Better Place" i den. Att ni tyckte om den, var allt som betydde nagot for mig nar jag skrev den.
    Samma dag som jag skadade ryggen spelade vi in en ny version av den med orkester-strakar och gitarr och sa. Den mixas i dag tror jag. Sa fort jag far en kopia av den sa skickar jag en till er.
    Hoppas ni tycker om den ocksa!!!

Manga, manga kramar fran ett galet Hollywood.

Camilla