• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amazona

Ni var så fina på TV och det värmde i hjärtat att få se lille Tille. För första gången så fick jag sambon att titta också, han är otroligt känslig för sådant här men han satt med ett leende när han såg dokumentären. Kram till er!

• Tussilagoflickan

Såg dokumentären och vill bara säga att jag beundrar er styrka. Tårarna rann under tiden jag tittade, samtidigt som jag log för Tille var verkligen helt underbar söt. En äkta prins!

Sänder tusen varma tankar till er alla i familjen!

• melvinsmammaanna

det ran tårar i går för Tille
    tänker på er.

• SPaaso

Hej, tittar in här då och då men skriver väldigt sällan.
    Blev väldigt gripen av dokumentären igår och kunde på någotvis ta in det, ännu mer, du sagt från första början att Tille var tvungen att dö. Ofta upplevde jag att det du beskrev här på fl om hans sjukdom och hur han mådde och så, väldigt känslolöst väldigt avskalat och rått. Men jag förstår att du beskrev bara hur det var och att du beskrev allt detta på detta vis var för ni hade accepterat det att han just måste dö.
    Att ni sedan inte har de här känslorna om varför just ni, vad orättvist osv. får mig att beundra er ännu mer. Vet inte hur jag hade hanterat en sådan situation om jag hade uppslukats av de känslorna eller ej.
    Många kramar till hela er familj.

• skoog123

Jag förberedde mig på att gråta floder vid dokumentären men floderna infann sig aldrig.
    Lillkillen ingav ett sådant lugn och hans otroliga ögon visade ett sådant förtroende för er.
    Stor klump i halsen dock vid sångerna.
    Han saknas ju av alla.

• Farth Vader

Vilken fin dokumentär det var. Kändes varmt att få se Tille-liten. Ni ska känna er stolta över den kärlek och trygghet ni gav Tille under hans korta besök här på jorden.

Stora kramar till hela familjen.

• Amandamamman

Ni är så starka!! Jag beundrar er för att ni bestämde er för att inte gräva ner er och sitta och tycka synd om er själva. FÖrstår att ni även har dagar då allt känns pest men ni har en sund inställning.
    Tilles öde har fått mig att mer uppskatta det jag har. Ska aldrig mer gnälla över en vaken natt med lillan.

Lille Tilles ögon kommer för alltid finnas på min näthinna, det var så härligt stora och blå.

Många varma kramar till er allihopa

• Linda Berg

Såg Tilles resa igår.. Och som så många gånger förr så rann tårarna..
    Jag tycker att ni är två helt underbara människor..
    Ni verkar vara så starka.. Man kan inte sätta sig in i hur man skulle handskas med en sån här sak själv...

Tack för att vi fick se Tilles resa!!
    Vilken underbar liten kille..
    Lycka till i framtiden!
    Kramar/ Linda med familj

• Johnsson

Såg er lille Tille på Tv igår...Vilken liten prins,så otroligt söt!!!
    Var väldigt känslosamt,men oxå väldigt fint!!

Det var en riktig liten kämpe!!!

*Massor av Kramar till Tille & hans familj*

• marie 37

Såg Tilles resa igår och grät i en timme. Det enda jag kan säga är TACK , ett stort tack för att vi får vara med er och er familj.
    Kul att Dea gillade sitt rum
    Många kramar till er från mig.

Tille ! Många snusninga till dig från mig