• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mamselamsen

Titta BARA på det översta inlägget!!!!

Jag är HEMSKT ledsen.

• Tesan81
    antitanten skrev 2006-05-25 00:38:48 följande:
    antitanti: gu va fint du har fått till de Villemo Tack snälla.Kände att jag ville visa hur oförglömlig denna kväll blev och är.KramLena
    du har så rätt *kramar*
    Villemo
  • Sanders mamma 04

Mamselamsen: Du må nok kontakte noen på familjeliv så dem kan delete det Lurte litt på hva det var som skjedde. Det er fort en kan gjøre en feil. Du er ikke alene om det.

• Skruttmamma

Vet inte riktigt vad jag ska säga nu när jag sett dokumentären. Jag önskar att jag kunnat bara se det positiva; att ni var/är så starka och jordnära - men mest gjorde det ont i mig. Tokont om jag ska vara ärlig.

Jag har tagit till mig Tille så mycket just för att han påmint mig så mycket om mina egna pojkar utseendemässigt (när han ännu var lite rund) så att se honom "live" blev så himla jobbigt, jag grinade och snorade redan när inledningen började.

Samtidigt var jag GLAD över att se honom på rörliga bilder, att få se de där blå ögonen och de långa ögonfransarna.. Men det är svårt att vara storsint och tänka på att hans död gagnat så många andra (i och med att han gett ett ansikte till sjukdomen); jag tycker ändå att det är så fruktansvärt sorgligt och ledsamt att det gör ont i mig. Verkligen kluvna känslor!

Det är i alla fall så skönt att han fick somna in, jag inser det ännu mer nu när jag sett detta på TV. Jag är glad över att han var/är så älskad i sitt liv, det är inte alla barn förunnat. Jag är glad över att ni har förmågan att se framåt. Men trots det gör det ONT i mig.

Hoppas på att få se att ni får en lillebror/lillasyster till Tille så småningom.

• Sanders mamma 04

Heisann!

Det var så mye å lese gjennom i tråden og dagboken i kveld
    Vi har fri til mandag så vi drar på tur i morgon tidlig. Kommer til å savne alle her på familjeliv. Ha en kjempefin helg!

Therese og Nicklas: Dere er fantastiske! Kos dere kjempemasse i helgen sammen med Liam og Dea. Tille sitter nok stolt på en stjerne og ser ned på sin underbare familie. Dere er i mine tanker alle 5, hver dag.

Klem

• mysan34

Vad ska man säga som ingen redan sagt Vilken otroligt fin dokumentär.Mina tvillingar satt med mej och dom såg att d va Tille å sa stackars lilla Tille han har ont och jag förklarade att Tille nu är i himlen precis som vår älskade schäfer Svea.Då säger dom små gobitarna va skönt mamma då e han inte ensam och har inte ont längre för Svea tar hand om han, då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka längre så rara dom e dom små.Jag hoppas verkligen och håller tummarna hårt för att ni snart ska få ett litet knyte att ösa er kärlek över även om d aldrig kan ersätta grynet.Han med d stora blå så otroligt vacker.
    Kramar till familjen å all lycka
    Ljusmobilen brinner för dej grynet varje kväll med samma blå färg som dina vackra ögon.Snusningar på pannan raring fast du sussar väl redan nu eller?För jag såg faktiskt en stjärna skina otroligt klart ikväll tänkte att d e nog du goingen.

• Mamselamsen

Therese snälla! Kan du ta bort allt som inte skulle vara med.

• smultronbubbla

Mamselamsen

Åh, käre värld, vilket inlägg! Therese vet ju att du inte gjort det med flit
    Anmäl ditt eget inlägg genom att trycka på "handen", så tar nog moderatorerna bort det.

• prul

Såg programet om Tilles korta tid hos er i kväll , beundrar er som orkar vara med och delge era känslor och erfarenheter till oss alla andra. Kramar om! Anita