• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MalinH

Go morgon!
    Tilles resa var jätte bra...

Tack för att ni delar den med oss!

Hoppas du får en bra dag med dina vänner idag Tille-lille, du måste vara stolt över att ha så bra föräldrar

Kram Malin

• sis02

Nu sitter barnen och kollar på filmen. Simon tjatade redan när han steg upp, "får jag se på Tille nu mamma" Sandra såg den med mig igår men kollar igen. De tycker han är så söt, och det är han ju. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Tack än en gång för att vi fått ta del av filmen. Kramar i massor!

• blunda

jag blev så imponerad av er när jag såg Tilles resa! vilken bra attityd till det hela, och till lille Tille! stor kram! tack för att ni delade med er i dokumentären!

• Luffarmor

Vilken underbar film Tilles resa, såg den först nu då jag bandade den,så att jag skulle få se den i lugn o ro ...Rasmus  sover uta o gubben är ute med hundarna.

Tack för att vi fick vara med.....

Stolt mamma till Rasmus
  • martiina86

Jag blev så glad men ändå så ledsen att se filmen igår...
    Så glad över att se vilken styrka som lyste i Tilles ögon... vilken livsglädje... Men ändå så ledsen över att ett litet barn ska drabbas av något så hemskt... det går inte att beskriva i ord hur fel det egentligen är!
    Men jag avundas er Nicklas & therese, för den styrka ni har & modet & orken att klara av att gå vidare här i livet...

Jag såg en till fjäril idag.. den var himmelsblå & jättevacker... satt på mitt balkongräcke en stund & kikade innan han flög vidare... Var det du lille Tille eller hade du skickat nån av dina fjärilsvänner för att kika runt?

Kramar...

• Madde30

Jättefin film med er igår!!! Jag grät mig igenom den! Lilla lilla Tille så fin han var!!!

Åhh vad jag älskar mina underbara ungar!!
  • Anonym (ledsen)

såg dokumetären igår kväll..
    det var så man grät ju..
    han var ju så söt, och hade blåa fina ögon..
    och när han prata i vagnen..
    nä går inte beskriva i ord hur stor min saknad är..

• Annolunda

Tack för en underbar film.Hade först bestämt mig för att inte titta för att jag blir så ledsen men satte mig efter halva tiden i alla fall.
    Min son som är 7 kom och tittade han med och tårarna rullade ner för kinderna på honom.
    Han frågade massor och ville veta varför ett litet barn blir sjukt och dör.
    Jag försökte förklara så gott jag kunde och sa att Tille hade det bra nu och slapp ha ont och var i himlen.
    I morse när vi satt och åt frukost sa han till mig:
    Mamma,jag tror att Tille är i himlen och har byggt upp ett slott så nu är han nog kung där.
    Och jag hoppas att Trisse har tagit emot honom(våran katt vi hade).

• Certina

Tack för att vi alla får vara med på ERA liv. Det är ju inte bara Tilles resa, det är era liv vi får ta del av.

Det var otroligt fint visat allt, det var så kul att kunna se Tille mer än bara på bild.

Tille måste nog ha världens bästa STOREBROR.....

Hoppas allt är bra med er.

Kramar i massor.

Ps Tille jag tänker på dig än....

Mamma till Elise & Erik
  • stinkie

Tille har verkligen gjort intryck på oss!