• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eddiesmamma

Såg på dokumentären med sambon min.
    Jag vet inte hur jag lyckades hålla tårarna inne, de var på väg hela tiden.
    Tille var bara 1 dag äldre än Eddie... Ibland tänker man "det kunde varit Vår Eddie" och när de tankarna rusar förbi så tar jag en extra lång titt på sonen och pussar honom några exrtra gånger.
    Dokumentären var så himla fin, jag finner inga andra ord.
    Ni finns i mina tankar.
    Tille måste vara världens stoltaste över att ha fått ha er som föräldrar!

*Krama om i massor!!*

//Eddiesmamma
  • MariaViktor

Hej Therese och Niklas!

Såg dokumentären i går och den var så fin! Jag är så glad över att vi fick äran att se vår älskade Tille i rörliga bilder, han var så otroligt söt, helt underbara ögon!

Vad som även berör mig otroligt är hur fina och starka NI är! Vilken tur Tille hade som föddes till en sån underbar familj. Ni är beundransvärda och ett föredömme för alla föräldrar!

Sköt om er nu! Ni finns alltid i mina tankar!

Kramar Maria

• Pyret 85

Jag såg dokumentären igår om Tille Lille. så fin och tårarna rann.
    Tänker på er!

//Mamma till världens sötaste Lian
  • Smurflovve

Gud vad dokumentären var bra! Kan ju säga att det var riktigt svärt att hålla tillbaka tårarna!
    Jag beundrar er styrka att tänka så som ni gör. Man kan inte göra annat. Tille var så fin. När han låg i kistan, såg ut som att han sov så himla gott, det är nog jätte skönt för honom.
    Han var ett så vackert barn!
    Jag hoppas att ni fortfarande mår bra.
    Många hälsningar från familjen veljaca hugoh

• nessie72

Snälla...snälla..snälla någon...missade dokumentären om tille i gårGråter....var det någon som spelade in det????
    Skulle jag kunna få köpa en kopia??????

• Norrbotten

Nessie72 - den går igen den 4 juni tror jag de va..

• Nanna81

Tack Theresé o Nicklas för att jag fick se er på tv igår med Tille.
    Trodde ja skulle klara mig ifrån att inte gråta men trårarna trillade jätte mkt....

Jätte tack!!!!!!

Kram Anna

• Cakar

Ni var så fina på TV igår.
    Det var så underbart att få se rörliga bilder på Tille.
    Tack, för att ni visar oss hur han var.

Liam en hälsning från min son Alexzander 8 år:
    "Du är en sån bra storebror som jag vill vara."

• Eija77

Jag såg dokumentären igår kväll, som så många andra.... Trodde aldrig att tårarna skulle ta slut.
    Du vackra lilla fjärilspojke, livet är så j-vla orättvist ibland
    Det enda som kan trösta är att du har det bra nu och slipper mer smärta.
    Tille... i mitt hjärta! *kram*

• Björnes

Hej familjen!

Hoppas att ni har fått sova inatt.
    Jag har tänkt mycket på er och lille Tille. Hoppas att de snart kan finna bot mot denna hemsa genetiska defekt. Ingnen ska behöva gå igenom det som ni har gjort...Vet att det finns fler...

Kommer att komma in mer pengar till EB-fonden efter detta program. Det är jag övertygad om!

Här i Lidköping regnar det, vilket det gjort de senaste veckorna, från och till. Hoppas att solen lyser på er uppe i Sundsvall, nu när Dea har kommit och allt...

Goa, Underbara Ni, ha nu en riktigt trevlig Kristi-Himmelfärdsdag!
    Många styrkekramar
    Erika