• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ung3barnsmamma

Är det nån som vet om dokumentären om Tille går i repris????

• Cris

Och återigen slås man den starka kärleken som lyser i er familj.
    Kärlek, styrka, målmedvetenhet, lugn och positivism tycks ha präglat er och Tilles vardag även under de mest pressade situationer.

Tille hade sällskap av de bästa färdkamrater man kunde få på sin resa. All heder åt er, Therese och Nicklas!

Kramar!
    Kristina

• Jannika9905

Hej underbara Tilles familj!

Tänker på er och finns här för er alltid. Hoppas ni känner det. Ert liv o er öppenhet berör mig så djupt att det inte kan beskrivas med ord. Inget har någonsin berört mig så. Ni är underbara och ni ska vara stolta över att ni fick vara just Tilles mamma o pappa. Han var/är er alldeles egna finaste o mest älskade lille kille. Han sitter nog däruppe på kanten av sitt moln o kikar ner på er med ett leende. Sköt nu om er ordentligt, lev o njut precis som ni gör. Ta hand om varandra. Kommer snart tillbaks igen. Massor av varma styrkekramar till er alla.

Älskade Tillevännen!

Tänker på dig mer än någonsin nu när jag sett dig på TV. Du är så fin, så go´och så söt. Tänk om du bara hade kunnat få stanna hos mamma o pappa oxå, vad kul det hade varit. Fast då hade förmodligen inte jag suttit här o skrivit till dig, men det hade varit mer värt om du fått vara frisk o fortsatt leva här med din familj. Nu slipper du ju all smärta o har fått en ny familj, änglafamiljen. Ett bättre liv när du kan leka o göra allt du inte kunde här. Ha det nu så himla gott min lille vän. Jag kommer snart tillbaks o skriver till dig igen. Massor med varma gosiga mysiga mjuka kramar o snusningar till dig lille vännen min.

Liam o Dea!

Massor av kramar till er oxå. Vad kul Dea att du blev glad över rummet med nya tapeter o sänghimmel o massa nya saker. Klart det känns som födelsedag med allt nytt.

• Jossan24

Vilken fin dokumentär om Tille. Man vart helt tårögd. Kramar till familjen

• nallen79

Hej Tilles mamma och pappa åhh vilken gripande dokumentär vi såg jag och min man igår. Synd att ni fått mycket negativa känslor hur ni tagit hand om er son. Jag tycker ni gjorde något fantastiskt att få låta Tille få vara hemma så länge han orkade. Att han fick känna sig trygg och slippa sjukhuset.

Ni verkade vara en underbar familj med mycket skratt, tårtar men framför allt mycket KÄRLEK. Jag har själv en son som är frisk men som fyllde 1 år 15 april 2006 så då tänkte jag extra mycket på er att det var så nära då Tille dog. Jag önskar er all lycka och med att få ett barn till och jag kommer aldrig att glömma er.

• mammatill5

Hej Tilles Föräldrar!

Tack för filmen som vi fick ta del av igår
    Den var vacker och hade en värdighet
    som VI människor behöver ibland ta del av
    en stor ödmjukhet har ni har visat, för livet

Må väl

Kram! / Sirpa

• BlueBlue

Dokumentären var väldigt fin! Tack för att vi fick en inblick i er familj! Ni verkar vara helt underbara människor. Önskar er all lycka i framtiden!

Till Prins Tille:
    Vi tänker ofta på dig. Jag vet att du har massor av vänner där du är just nu. Du har inte ont och du är lycklig. Jag förstår att du längtar efter din familj men för den som är i Nangiala går tiden snabbare så du behöver inte vänta så länge. Du hälsar väl ändå på dem ibland, kanske som en fjäril? Eller en vit duva.
    Sänder en kram till dig från oss. Vi älskar dig!

Kram