• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Clown

Hej familjen!
    Vilken otroligt fin dokumentär, tårarna ville inte sluta rinna. Hoppas ni får en fin kväll! Stora kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• anne b

Hei

Jeg har fått samme e-mail fra BigBok om boken "Tille-Lille" som Irmelin fra norge, de sender bare bøker innom Sverige.
    Kan noen hjelpe meg å få tak i den?
    Jeg betaler selvsagt på forskudd.

Ellers forstår jeg at vi som venter på kopi av dokumentaren har noe fint i vente, dere skryter alle veldig av den.
    Skjønt for dere, Therese, at den ble slik dere hadde forventet.

Anne b

• Hellen68

En stjärna i himlen åt Tilles föräldrar som orkade ställa upp för att vi skulle få se Tilles sista resa... Tack!!! Ni är underbara.

• kapet

Anne b

Jag kan beställa boken åt dig om du vill .
    Tillsammans är vi starkare.

• CarMah

Har missat att läsa i Tille-tråden, men har inte missat Tille. Såg även dokumentären igår och blev mycket berörd. Stora kramar till er och ni finns i mina tankar.

• Föneböna

hej!
    jag och min sambo tittade på dokumentären i går, och vi är grymt immpade på er. det är ett lyft för andra att det finns sånna som ni!
    tille finns nu i våra hjärtan!
    önskar er all lycka på denna jord!

• HeWe
    Hej å gokväll lilla gooafamiljen..
    Nu har ja äntligen satt mej vid datorn för idag...bara varit ute å påtat på gården hela dagen...fast nog hade de ju varit najs om de var liiiiite varmare iaf.

Tille, gooe lille killen...min vän...nu blir de till å införskaffa en massa fina blommor igen...fina blå, å fina gula...skulle du gilla de tror du..Tillemann...åsså de där Fjärilarna som ja lovat å sätta ut här å där...nu börjar de ta form me det lilla badet som blir här utanför min altan...en liten damm...med ett litet fint fall i...
    kanske en liten fisk nångång där i också, vad tror du...vi får väl se..de skulle du allt gilla å se på, tror ja, uppifrån ditt lilla moln.

mammaMyz å pappaGooz...hoppas er dag varit bra...kört några swingar på banan..låter ju avslappnande å bra...
    Hoppas ni får de jättemyzigt me ert främmande, å äter gott å så...
    Såå roligt att SessanDea gillade sitt fina nya rum...å alla presenterna...en stor dag för småtrollen..så gooa å fina..
    Njut av kvällen..av varann....skratta å må gott...lev livet nu...de gör ni sååå bra.. kramaz å myz...Bara VAR...Stora kramen till er Therese, Nicklas, Liam å Dea...Mina allra gooaste finaste snuzningskramizar på gooafina kinderna å slängpuzzar många till Dej Tillemann..vännen...från mej..SagoTanten, Er vän Helén.

• flingflong

Tur att det kommer en repris. Klarade inte att se den igår och skulle spela in istället men det visade sig sen att videon inte var inkopplad.. Oj, vad ledsen jag blivit om det hade varit enda chansen..

• snuttefilten

Hej therese tack för det fina med tilles resa han är så otroligt söt jag saknar honom.kram till er alla.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og sov godt på din sky høyt der oppe sammen med alle dine englevenner Tenker på deg ofte og tenker mye på din mamma og pappa som jeg syns er så utrolig sterke og fulle av kjærlighet. Håper de snart får et lite søsken til deg vennen Suss og klem fra meg.