• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • carroseb

Hej!Jag såg dokumentären igår,den var fin och bra.Tille var så söt mvh carolina

• fightclub

Tille lille. Jag tror du fått som du ville.
    Spridit lärdom, kraft och styrka, till oss som finns kvar.
    Lärt oss förstå, vara rädd om det vi har.
    Ingen vet nå´t, om sitt öde på jorden.
    Tänker och tänker, men hittar inte rätta orden.
    Tårarna faller sakta på kinden.
    När jag skickar dig kärlek, med vinden.
    En sak är alldeles säker, här och nu.
    En liten ängel finns i mitt hjärta. Och det är DU.

Önskar att ALLA barn skulle få, såna kärleksfulla föräldrar.
    Önskar er all lycka i framtiden.

Varma kramar/Helena

• Har ingen

Jag såg dokumentären igår och den var riktigt bra. Vilken fin sång det var som Shirley Clamp sjöng, den passade verkligen. Många tårar rann ner på mina kinder. Ni är så starka, vilken tur Tille hade som fick er som föräldrar. Många kramar.

• mona83

hejsan Vilken jätte fin dokumentär om Tille det var :)
    Ni är så otroligt starka och det beundrar jag stort:)
    Tille sen då vilken liten sötnos han var/är. tror nog han är den sötaste lilla ängeln där uppe:)
    många kramar

• Mommie

Jag såg dokumentären igår och ville bara säga hur mycket den berörde mig. Tårarna rann mest hela tiden. Ni är så starka som genomförde den. Tille fick verkligen de bästa föräldrarna.
    Tack för att ni delgett oss andra historien om Lilla Tille!

Kramar från Camilla m familj

• jen7504

ni är sååå fantastiskt starka som kan dela med er av er underbara son.

MÅnga tröst kramar

• DaCiss

Jätte fint avsnitt igår. Det kändes bra att få ta del av ert hem och en vardag med lille Tille. Själar är starka ting, han som alla finns ännu kvar, han reste bara hem igen och väntar. Så otroligt fin kille.

Vad hette annars låten som Shirley sjöng? Var det Shirley Clamp som sjöng den svenska låten?

• martiina86

det var shirley clamp som sjöng den svenska ja... låten heter; jag fick låna en ängel

att aldrig ha älskat är att inte förstå....
  • DaCiss

Tack martina Den var så vacker och kommer helt klart alltid tänka på lille Tille då jag hör den.