• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vickyb
    Missade denna omtalade dokument om Tille. Är det någon som vet när den går i repris ?
    ♡ Stolt mamma till min sockersöta Linnéa ♡
  • Tilda04

Hej!
    Är det någon som vet hur man hittar låten om Tille? Som dom spelade på dokumentären.

Kram Jenny

• Tilda04

Reprisen går den 4:e juni mitt på dagen

• Annelie024

Tilda, det var ju Shirley Clamp som sjöng den, vet inte om du kan söka på nätet efter den.

Såg också dokumentären och jag försökte hålla tillbaka tårarna, men det gick inte, bröt ihop totalt till slut. Jättefin dokumentär var det förresten!

• Ullis BF 24 Aug

Jag tittade på tv4 igår och det var så speciellt som jag trodde att det skulle vara! Jag tycker verkligen att ni ska känna er stolta!!!

Jag hoppas att ni snart kan känna lycka igen genom en ny liten familje medlem!

Många kramar!

U

• majflickan

Jättefin va dokumentären igår, gillade inte heller reklamen. Tårarna rann men de va så fint o se er o Tille

Många kramar

Mamma till Anton
  • MGn

låten som spelades på "tågresorna" heter A better place tille sjungen av camilla, tror ni kan hitta henne på fl....
    Någon som kan länken till Camillas hemsida?

• morsan44

Vill bara som alla andra säga att det var en helt underbar film om Tille-Lille... Ni gjorde alldeles rätt som tog beslutet att dela med er av er glädje och sorg med Tille... Det syntes hur mycket ni älskade honom och hur mycket han älskade er oxå... Liam och Dea ska vara stolta över att ha fått en sådan go lillebror, även om han bara var till låns...

Lycka till med planerna om ett litet syskon åt Liam, Dea och Tille

/Anita Sundsvall

• Desse

Hej på er !!!
    Hoppas ni får en trevlig kväll med gästerna !!! 535 000 kr i tille fonden det är ju helt otroligt !!!! Ni hade väl som mål att få ihop 30 000 kr från början om jag inte missminner mig!! Har ni någon aning om hur många som förbeställt boken om Tille ?? Jag har allafall betalt in min idag så nu väntar jag med spänning på att få den på posten. Författare Therese vesterlund, inte illa va ?? Du kanske ska lägga den där IT Branchen på hyllan nu framöver!!! Hoppas det är riktigt många som beställer den så det rullar in mycket pengar till fonden. 60 kr, det är bara att dra in på lördagsgodiset ett par helger!!
    Många kramar Desse

• Desse

Hej på er !!!
    Hoppas ni får en trevlig kväll med gästerna !!! 535 000 kr i tille fonden det är ju helt otroligt !!!! Ni hade väl som mål att få ihop 30 000 kr från början om jag inte missminner mig!! Har ni någon aning om hur många som förbeställt boken om Tille ?? Jag har allafall betalt in min idag så nu väntar jag med spänning på att få den på posten. Författare Therese vesterlund, inte illa va ?? Du kanske ska lägga den där IT Branchen på hyllan nu framöver!!! Hoppas det är riktigt många som beställer den så det rullar in mycket pengar till fonden. 60 kr, det är bara att dra in på lördagsgodiset ett par helger!!
    Många kramar Desse