• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

r0l: Vilka fina hälsningar. Mina tårar rinner  över alla fina ord. Jag sitter här med en jättefin bild på Tille framför mig. Det är CD fodralet som S N A F U har gjort. Lillknyttet har så otroligt fina ögon. Jag och Liam ska ut en sväng och spela lite badminton alldeles strax. Vi har precis varit ute och sprungit i elljusspåret. Liam orkade springa runt hela så jag var mäkta imponerad.

Kram
    Therese

• KickStart

Kikar in i tråden
    Många kramar till Er. Såg dokumentären om Tille och blev så rörd över all kärlek och värme som ni förmedlade. Tille hade sådan tur som kom till er. Många kramar!!!

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Solktt

Hej! Ville bara skicka en hälsning till er! har oxå en riktig dålig dag..
    Maria

• juljak

Tittar in en sväng..Tuff dag T, en del dagar är bara sånna, särskilt när tråkiga besked hopar sig liksom...du gjorde rätt i att dra ut en runda i spåret, brukar kännas skönt att bli trött o att kämpa - blir av med en del aggressioner som känns tunga...
    Liam är en hejare på att springa tror jag...
    Tänker på er varje dag o ger dig styrka att orka kämpa vidare för det "lilla knytt" som ska komma till er en dag.
    Kramis på er fyra.
    Slängpuss till Tille med de små underbara blå..
    KRAMIS S.

• juljak

Äggmackor o lite mys i soffan har du verkligen gjort dig förtjänt av i kväll så som du motionerat i dag.
    KRAMIS

• HeWe
    Hej å hååå!
    Å här hos familjen Vesterlund/Svenssons är det alltid nåt skoj på Gång...
    Jodå, såå imponerande..att han orkade hela slingan...nu har du en Stor å Stark grabb med dig när du ska ut i skogen å springa...

Å snart e de ju Examen för Tigern å Sessan...hur känns de mån tro..jahaa..en dum fråga kanske..vad kan väl vara bättre än Sommarlov...för ett barn?
    Har familjen tänkt sig nåt speciellt för sommarn...inga fler turer eller...kanske nån tur till nåt skoj ställe me barnen...få rå om varann å få nya upplevelser å intryck.

Trist att de inte gick vägen med byggnadslovet...åsså en liten fördröjning i babyverkstan...men du ska se..de är snart september...sommarn går sååå fort.
    Å jag önskar er allt de bästa med era tänkta planer åså...vi e sååå många som står intill er å stöttar Er.

Ha nu en fin kväll..åsså ser du till att vinna i badmintonmatchen...nu e de väl din tur. Kramaz å myz..finns här för er..alla gooa ni i Tillemann-familjen.

Å du, Tillemann...Det verkar som om du gömt dig där uppe...hoho, hoho...
    vart tog solstrålen vägen? Ingen här å ingen där... Tillemann...Vi Saknar Dig å Vi Saknar Solen...NUUUUUU!.
    Kramar å gooizsnuzningar på din gooafina kind min vän...skulle det vara läge för ett äventyr med mej snart...vad tror du? ... Håll ett öga öppet nu..snart kommer den. Kram till er alla i fina Familjen..Er vän..Tillemanns Vän å SagoTant Helén.

• corinne7

Hej!
    äggmackor och choklad är ju en höjdare när vädret är så trist.Just nu kokar jag ägg för fullt,det är nämnligen ägg och fiskgryta på menyn idag.Hoppas dagen blir bättre för dig nu.Unna dig en myskväll.Det behöver man titt som tätt.Vi finns för dig om du har det lite tråkigt.Jag är klar ,gastar min son från toa,just nu så jag måste rusa.kommer tillbaka om jag behövs.
    Styrkekramar Marie

• Desse

Vissa dagar går ju allt så himla tungt och motigt, det bara är så!! Vräker regnet ner så gör ju inte det saken bättre. Tycker nog det låter som en bra ide med myskväll. Jag tror och jag hoppas att morgondagen blir bättre. Hur känns det nu så här i efterhand när alla intervjuer och tv program om Tilles liv är överstökat?? Känns det bara skönt att det är gjort, eller skulle ni vilja ha förmedlat detta på något annat sätt ? Eller är det rent av så att ni kommer sakna alla sysslor med media, pins och böcker ?? Jag tycker allafall ni har gjort ett enastående bra arbete och ni tillsammmans med Tille har verkligen givit sjukdomen ett ansiktet. Ingen har väl missat Tilles fantastiska ögon!!
    Hoppas ni trots allt kan få en mysig och kväll och att ni orkar se ljust på morgondagen!!! Tråkigt att inte bygglovet gick igenom, man blir ju så besviken när inte saker och ting blir som man tänkt sig.
    Många varma goa kramar Desse

• IrmelinFraNorge

Hei du gode snille Therese.
    Trist å lese at dere ikke får kommet igang med babyprosjektet før til høsten. Det var min første tanke. Så tenkte jeg litt mer. Det kan jo være greit å ikke være gravid på sommeren. Du kan ta deg et glass vin når dere griller. Det er ikke spesielt gøy å være morgenkvalm heller når man er på ferie. Det var jeg døgnet rundt sommeren for to år siden. Bare forsøker å se litt positive sider.... Selv om jeg godt forstår at dere vil komme i gang. Men kanskje blir det en fin julegave med en pluss på graviditetstesten...
    I dag har jeg plantet et tre til minne om Tille. Det skal få vokse seg stort og fint.
    Ellers så går det fremover med kopieringen av Tilles resa. Håper å kunne gå på postkontoret i morgen med første lass.
    Men til alle de som venter på dvd fra meg så kan dere se filmen via en link som ligger i min presentasjon. Så kommer dvd`en i posten om ikke så lenge.
    Kram til alle.

• Klatermaja

Hoppas badmintonen blir rolig

/Klatermaja - en förvirrad solstråle