• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flutterby

Har försökt läsa ikapp, men det är inte lätt!

Har ännu inte hunnit titta klart på "Tilles Resa", men ska göra det snart, det lilla jag sett var så fint, jag blev både rörd, glad och ledsen.
    Tittade nyss på era semesterbilder, det var underbart att se er så glada och avslappnade! Självklart saknar ni inte Tille mindre för det! Som du redan skrivit, Therese, så har ni ju haft lång tid på er att bearbeta sorgen.

Jag önskar er allt gott inför framtiden och tänker ofta på er. Skickar kramar i mängd!
    Grattis till nya kissekatten! Jättesöt!

• niederkk

God natt Therese med familj.
    Tänker pa er!
    Kram Kristina

• marie 37

Önska er en godnatt/ Kram Marie

Tänker på dig Tille!

• Hemgårn

Tille, nu har jag precis fått Olle att somna - i min säng! Han har blivit en riktig pappagris de senaste dagarna. Sen har jag brassat en hel gjutjärnsgryta full med köttfärssås. Den blev tokbra idag. Recept? Vitlök (mycket), lök, oregano, svartpeppar, socker, champinjoner, krossade tomater... och lite ketchup... mmmmmm! Olle gillar den skarpt! Undrar om det blir någon god mat snart, i stugan där du bor. Det tror jag nog att det blir. Nu ska jag ordna till det inför den kommande natten.

Snusningar, din Internetkompis Magnus

• olivettan

Skickar iväg massor med godnatt-kramar till er  Glad
    Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll....
    Kram

• olivettan

Hemgårn: Köttfärssåsen kan jag ta, det som blir över Skrattande
    Verkar SuperGod!!

• Jessi87

Hej!

Vill bara säga att det var ett jättefint program om Tille.
    Har läst din dagbok på internet och det har verkligen varit känslosamt.Det har kännst som man levt med er. När man följt dagboken varje dag. Tack för att man fått vara med.
    Många Kramar Jessica

• snuffens mormor

Tille-hjärtat...min lilla vän...om Du vaknar lite tidigt i morgon o det spritter lite i benen på Dig..då kan Du väl hålla ett litet extra kik bland molnen ..för nu e han på väg..min egen lilla snuff..(Isaac)..han bor sååå långt bort ..i Australien..så han har varit på väg ett tag nu..han e lite bestämd säger hans mamma o säkert lite bortskämd oxå..hihi..tror mormor..han e sju månader o vill absolut inte sitta still ..så hans mamma har det nog lite fullt upp..snuffens pappa måste stanna o jobba så hon reser ensam..så om Du hör något som låter som Snuffen kan Du väl kolla läget lite..lilla Du..nu ska mormor gå o sova för att om några timmar åka till storstaden o hämta hem våra kära...såååå roooligt...

Saknar Dig ..lille Prins Tille...
    Massor av puzzizar bara till Dig ..gubben...

• hillson

Hej Tille och din familj...
    Har inte kunnat skriva här på länge pga att min dator gick sönder men nu har jag fått en ny :).. Har saknat dom små pratstunderna härinne med din mamma,man vill ju höra allt det senaste som din mamma och pappa har gjort..
    Nu kommer det snart en bok om dig också,hur ska jag kunna vänta 2 veckor innan jag får den i min brevlåda..
    Såg dig minsan på tv förra veckan,vilken stilig gosse va,du var så söt med dina stora blå ögon..
    vi grät många tårar här hemma..
    Nu får du ha det så fint och busa mycke..

Godnatt Tille lille ses i morgon

godnatt också till therese,hoppas resan till Thailand gjort er gott...

• misan 80

Visst är det underbart med djur. Jag har två katter som ibland går mig på nerverna... men de kan ju inte rå för att de har så mycket bus i sina små lurviga kroppar. Samtidigt ger de ju en så mycket sällskap och kärlek. Och så är de ju så goa =)

Måste bara fråga dig Therese. Har någon av er spelat fotboll med Sund IF?! Såg tröjan på bilden. Blev så nyfiken så jag måste fråga, för jag spelar nämligen där nu *ler*

Jag önskar allihopa en riktigt god natt. Jag kommer att sova som en stock. Har nyss kommit hem från match o vi vann!!! Otroligt skönt eftersom det har gått lite ont för oss fram tills idag.

Tille, vi ses i drömmarnas land!!

"Somewhere over the rainbow. Way up high
    There's a land that I heard of once in a lullaby"

Kramar, Maria