• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej allihopa !!!
    Såg att ännu en fjäril farit iväg till Tille igår kväll, nämligen lille Berat. Jag tycker att vi alla går in och tänder en stjärna för honom också!!!
    Många kramar Desse

• Ella79

Ibland har man sånna här skit dagar då allt är pest. Men så behövs det bara en liten liten ljusglimt så känns allt mycket bättre. Och jag vet att det finns många "ljusglimtar" i din närhet. Tänk på alla dom så tror jag nog att kvällen ska bli bra. Sedan hjälper det ju alltid med äggmackor, varm choklad och en bra film... Ha en bra kväll!

/Elin

• Nötkaka

Hej Therese! Vill bara säga att jag skall iväg till Kreta på 14 dgs semester och därför kommer jag inte kunna skriva något i denna tråd. Vill bara tala om det så du inte tror att jag har "övergett" er. Tänker på er varje dag. På torsdag morgon skall vi flyga iväg och jag hoppas att jag ser en glimt av Tille däruppe Kram på er!!!!!

• babylover

Hej Therese!Det var ingen rolig dag du haft idag med nix bygglov och så lång väntan innan ni får komma igång med bäbisförsök. Kul att du och Liam sprungit ihop-akta dig så han inte slår dig om ni springer ikapp!
    Låter helt rätt att du tar en myskväll. Hoppas det känns bättre imorgon!

Tille lilla blinka lite till mamma hon behöver all uppmuntran hon kan få idag. Dina blåa ögon får ju alla att le!
    Kramar i mängder

• Klatermaja

Therese: Vad ville ni ha bygglov för?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Jag såg nu att Berat hade somnat in. Det gör mig oerhört ledsen och det har tagit mig ett tag nu att komma till sans igen. Jag om någon vet ju att det måste ske, men det är så oerhört ledsamt att det nästan är mer än vad jag klarar av idag.

Therese

• Klatermaja

Therese: Förstår att det tar er hårt! *kramar om*

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Desse

Hej Therese !!!
    Jag förstår om det tar er hårt att Berat lämnat oss också. Jag förstår också om det river upp er gamla sår när ni påminns om smärtan de genomlider just nu.

Till alla på Tilles tråd:
    Gå in på www.wennerstrand.se/william/stjarnor.php och tänd en stjärna för Berat också. Vi kan ju tillsammans fylla stjärnhimmlen med tankarna till våra tappra fjärilspojkar och deras familjer!!

Förlåt Therese att jag tog upp detta på din tråd, men jag känner så starkt att man vill visa Berat och hans familj att vi tänker på dem också i denna svåra stund. Jag hoppas inte du tar illa upp.!!
    Kramar Desse

• Therese6699

Desse: Självklart inte, jag blev bara så superpaff. Jag pratade med Ilknur i förrgår på telefon och då verkade allting rätt okey med Berat. Han hade inte gått ned så mycket och verkade hyfsat pigg så jag blev nog mest överraskad. Jag visste ju att det måste ske.

Therese

• Desse

Therese !!
    Hur tror du Kerstin tar det nu när det bara är Kristoffer som är kvar?? Hoppas hon inte bryter ihop totalt. Du kanske ska slå henne en signal och förvarna. De har de ju också jobbigt !!
    Kramar Desse
    Skönt att du inte tog illa upp förresten !!!