• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • VeronicaMy

skickar massa kramar till den fina familjen. suuuper söt lillkissen är!

natti natti

*vinkar*

• Anis1

Hejsan Therese med familj!

I dag fick jag se Er fina kille i "Tilles resa". Tille var verkligen fin. Vilka ögonfransar och de blåaste ögonen man sett. Jag har som många andra följt Tilles liv via din dagbok och det kändes faktiskt skönt att få se honom eftersom han har ju på något sätt blivit en del av våra liv. Jag hade bestämt mig för att vara stark och att inte bli ledsen, men det höll ju inte en sekund kan jag säga. Man har ju "lärt känna" Dig och Tille i din dagbok så det känns.
    Du och Nicklas är verkligen starka och trygga och Liam är jätte gullig! Sista orden som Nicklas sa i dokumentären att "ingenting är för evigt" är så sant....
    Jag hoppas att Ni snart får ett litet syskon till Liam, Dea och Tille!
    Sedan undrar jag om jag oxå kan beställa pins? Hur gör jag det?
    Undrar hur många gånger om dagen du får denna fråga!!!
    Kram Annelie

• Sanders mamma 04

Heisann!

Håper dere har hatt en kjempefin dag. Deilig å slappe av litt hjemme innimellom også. Sikkert litt å passe på med en ny katt i huset. Får satse på at Ewald roer seg ned og godtar Lill-Elsa snart.
    Ønsker dere en riktig god natt. Drøm søtt!

Natta til deg også Tillevennen. Håper du har hatt en fin dag sammen med de andre englebarna.

Klem!

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen Håper du får en fin dag der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.

• Mettan69

god morgon Tille

Nu börjar en ny dag igen men det är mulen så ligg du kvar och dra dig i sängen ett tag till. Tids nog kan du gå upp och äta en smaskens frukost. Hoppas du får en rolig dag i dag med.

Saknar dig jättemycket men jag har ju dig på band så jag kan kolla in dig och dina kloka ögon när jag känner för det. Underbara pojk.

God morgon Therese och Nicklas.
    Låter skönt med lite lugn och ro. Du verkar envis Therese när det gäller träningen så det tar nog inte lång tid innan du klarar tre varv igen. Jag får ont i halsen bara jag tänker på att springa... Tacka vet jag långa promenader och just nu är jag med i en tävling som kommunen har som innebär att man skall "gå till Paris" För att klara det så skall man gå i snitt 9200 steg om dagen och jag sitter på kontor. Det brukar bli ca 3500 steg under en arbetsdag så jag är pinad att ta en promenad på kvällen sen men nu börjar det bli rikigt skönt att ha det hängade över mig.

ha en skön dag

Många gosekramar Marieth

• CamillaG

Kramar fran en soligt Hollywood.

I morgon far jag borja skolan igen efter ryggskadan...*hoppar och skuttar*

Camilla

• qramiz

Godmorgon kära familj
    Måste bara berätta om igårkväll, var hos min mamma en sväng och min äldre syster var där oxå i väntan på att vi skulle få en leverans med kryddor som vi beställt, tjejen med kryddorna kom och vi tjatade en del och så kpm vi in på sjuka barn"- måste bara tillääga att jag inte har kunnat prata om Tille med mina nära och kära för det hade gjort mej stormlessen(lite orolig för hur det skulle tolka det), men hör och häpnad , då säger min mamma- SÅG NI programmet i förrqa veckan med den där lilla killen med de längsta ögonfransar man kan tänka sig- och inte nog med det- vilka föräldrar som hade den ork att berätta om detta på ett så starkt vis- fantastiska människor- se jag ryser....och gissa om jag blev glad, det blev en het diskusion om Tille och Er underbara goa Therese och Nicklas- stolt berättade jag att jag minsann är inne på fl och har följt er kamp riktigt länge,och att jag gråtit ofta, det kändes sååå skönt att få sprudlande glatt få berätta och tala om er- stolt som en tupp var jag- kändes som jag "kände" er- HÄRLIGT!, min syster vart oxå berörd, det syntes tydligt- vem vet hon kankse oxå smyger in här då och då.....ha det gott och må väl kära ni- Tycker ni har gjort ett suveränt bra jobb (om man nu kan kalla det det?)Var stolta och kramas så tränger jag mej på och ger er en styrkekram oxå!! Tille gossing snusningar och kel till dej med goa fina ängel!!/P

• aloris

Ger er tusen styrkekramar och hoppas att ni mår kanon!

Tille LIlle till dig ger jag miljoner med snusningar, det är du verkligen värd!!!
    Du med de finaste ögon man kan tänka sig......
    Lek och ha kul idag min lille ängelvän!

• Mymlann

Godmorgon !

Åh, lill-Elsa är ju sååå söt
    Hoppas ni får en riktigt bra dag och att solen lyser på er idag

Och Tille.. Jag tänker på dej såå ofta. 

♥ Mymlann
  • Desse

Hej på er underbara människor !!!!
    Skickar en hel famn med underbara varma kramar till er från ett mulet dalarna. Hoppas att ni får en härlig dag!!
    många varma kramar Desse