• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lillsmurfen

Såg att du haft en tuff dag idag så jag skickar styrkekramar till er.
    SÅg oxå att Tille har fått sällskap av Berat. Jag tappar orden vet inte vad jag ska säga.....det ska ju inte hända bara.....barn ska få leva och skratta och må bra.....

• skrattigtjej
    lillsmurfen skrev 2006-05-30 21:29:54 följande:
    Såg att du haft en tuff dag idag så jag skickar styrkekramar till er.SÅg oxå att Tille har fått sällskap av Berat. Jag tappar orden vet inte vad jag ska säga.....det ska ju inte hända bara.....barn ska få leva och skratta och må bra.....
    jAG HÅLLER MED de e jobbigt... så mcyekt sjukdoma osv.. som man inte ens vet ord på... som man inte ens vet, om man sj inte e med om de.. SKA DE VARA SÅ??? ja börja bli osäker på liver nu mera..ärligt.. asså bara en massa sjukdoma och dem vi älska rycks ifrån oss... vi tro vi ha hela livet framför oss... men sedan står vi där... ni vi försökt springa fram i tiden, som ett supo, vill vi bara spola tebax tiden när vi nåt vårt mål.. men tyvär sågår ju inte livet att spela tebax..elle pausa och sätta in "hjälp" ibland önska man de va så   men tille lille ha en till kompis att leka med iaf.... krama
  • Karin Knas

Tänker mest på Berats familj idag om jag ska erkänna...

Fast jag vill skicka en kram till er också som haft en dålig dag med flera trista besked ...

Jag är så imponerad över vilket tempo ni ändå verkar orka hålla och hur ni verkligen fyller livet med aktiviteter trots det som hänt. Och vilken kraft det verkar finnas!
    ALL heder!
    Det är ju inget självklart och skatta er lyckliga för era förmågor att se ljuset i svåra ting som sker! Det tror jag också att ni gör, så vem är jag som kommer här och kommentarer egentligen ...?!

Klokare och klarare och finare människor får man nog leta efter!

Godnatt och sov gott! Ni har en underbar ängel som vakar över er...

• Destroijer

Kikar bara in och säger hej och sänder ett par styrkekramar.

• Memo

Tille, ta hand om lille Berat nu och presentera honom för dina vänner där uppe. Ni finns i våra tankar
    Vaka även över era nära och kära

• hillson

Blir så ledsen när jag såg att lilla Berat inte finns med oss längre men han har det bra nu,utan smärtor men det gör ont när barn inte får stanna kvar hos oss..
    Vet att Tille tar hand om Berat nu..

Har tänt en stjärna för Berat...

Tänker på er och hoppas att det aldrig slutar komma in pengar till fonden...

kramar sanna

• Flutterby

Förstår att det varit en tung o sorglig dag idag, så jag vill skicka lite extra styrkekramar till er. Ska gå o skriva till Ilknur också, vad ledsen jag blev när jag läste att Berat somnat in! Som nå'n annan skrev: barn borde inte vara sjuka! *kramar*

• HeWe
    Hej å gokväll i stugan på Lundbovägen...

Denna dagen flöt också förbi..om än en aningens trist med det ena bakslaget efter det andra... Men från allt detta nedstämda ska de väl förhoppningsvis komma nåt som är väldigt uppåt, får man hoppas...de blir ju ofta så.

Å nu har ju lille Berat fått ge sig av...ge sig av till sin vän Tillemann...nu kan de söka trygghet å tröst hos varann...de kan ju kännas tryggt att de har varann där uppe i Nangijala.

Hoppas ni får en lugn å fin natt..med många gooa å varma kramar. Å sen få vakna till en ny å fin dag, å förhoppningsvis en lite roligare dag än idag.
    Önskar er allt de bästa...ni är helt otroliga..såå Starka..såå Varma, såå kärleksfulla.."Tillsammans klarar Ni Allt.." (som ni säger...) Tänker på er massor...
    Kramar såå många å varma från mej Helén..
    Tillegubben...liten ååå såå goo..en sån värme i mitt hjärta när jag tänker på dig..
    du är en del av min vardag, såå given plats du tagit..å där ska du finnas kvar.
    Saknar dig.. å hoppas du får mycket skoj med din gooefina vän Berat som just börjat sin resa upp till Dej, Bamzesnutten å lillaGubben Arne...
    Ha en gooo å fin natt..kramaz massor å jag håller dig så varmt..slängpuzzizarna till dej min vän..Din vän Helén.
  • marie 37

Förstår att det har varit mycket idag. Tycker du gör helt rätt i att bara vara. Ibland måste man få göra det också. Skickar ett par extra kramar och önskar er en godnatt.

Tille, nu har du fått en ny kompis att visa runt.
    Tänker på ofta på dig du lille pojk./ kramar från mig/Marie