• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fröken T

Kikar in och vill önska er en jättebra dag.
    Kramar från Tina

• Therese6699

Godmorgon, nu är vi hemma igen efter en tur till veterinären. Ewald har ju fått en P-spruta. Han verkar dock ha lugnat ned sig lite granna ändå. Det är klart det är väl spännande när det kommer en till familjemedlem som ser ut som honom kan tro.

Det var någon som frågade hur Dea och Liam har det: Jag måste nog säga att dom tar det riktigt bra, men dom har ju också bearbetat sorgen i över ett halvår. Dom pratar om sin bror rätt ofta, men det är väldigt sällan som dom blir ledsen. Dom fäller mest en massa snusförnuftiga kommentarer om att han är världens bästa lillebror, att vi inte får glömma honom och att han faktiskt kanske kan hjälpa andra barn. Så det känns bara bra.

Liams Yo-gi-oh turneringen visade sig att det inte var Sundsvallsmästerkskapen den här gången utan det var bara "vanligt" spel. Men det verkar ha gått bra.

Marie37: Mmmm det låter konstigt! Jag vet att Big Bok fick så mycket fler beställningar än dom räknade med och att nätbokhandlarna har mycket bättre distributions processer. Men testa att beställa den på www.bokus.se sök på Tille-Lille. Det spelar ingen roll vart man köper boken ifrån för Big Bok skänker alltid sin del av vinsten.

Misan 80: Nicklas har spelat med Sund i flera år. Men han slutade där för 2 säsonger sedan.

Kramisar
    Therese

• Vibeke75

Good morning!

Innom for å ønske dere en fiiin dag!

Grattis med gårdagen, Nicklas!

Tenker på dere!

*Tille*-for alltid i mitt hjerte!!

Varme tanker og klemmer fra
    Vibeke

• Luffarmor

Hej

Hoppas att har det bra: Här öser regnet ner...såd et är vått o tråkigt. Hor är ju för söt er Lill_Elsa. Hoppas nu att Ewald lungar sig ,men vem skulle inte bli till sig då man fåren söt tjejFlört.

Stolt mamma till Rasmus
  • Klatermaja

Hoppas Ewald lugnar ner sig nu när han fått p-sprutan.

Hur lever livet med er annars då? När ska bebeisverkstan öppna? Det kanske är för tätt inpå .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Klatermaja: Vi väntar på besked ifrån Kvinnokliniken. Vi har fått en remiss för en PGD. Så vi är mest intresserad när vi kan få komma igång.

Therese

• Skrutten o  hans mamma

Goo-förmiddag Tille :)

Idag ska jag gå på fotboll, min stora storebror
    ska spela Skol-DM och då har jag lovat att heja och hålla tummarna!! Hoppas hoppas att solen kikar fram bakom dom grå molnen, det är så underbart när du trollar fram solen... känns så skönt på kinden...blir glad i hela kroppen!

Kramar till dig från mig och mamma :)

Tänk att barn så ofta är dom som kommer med orden som
    säger mer än vi vuxna kan även om vi önskar att vi kunde...
    Gooa syskon... helt klart!!

• Klatermaja

Therese: Är ni pirriga? Känner ni er redo att bli gravida igen?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • fightclub

Hejsan på er! Tittar in för att önska er en bra dag, trots det envisa regnandet. men, men...efter regn kommer solsken sägs det ju. Undrar bara när?
    Ha de! Kram på er/Helena

• babylover

vad skönt att Liam och Dea tar det så bra men det är klart att de precis som er haft tid att bearbeta vad som skulle hända. Du kan hälsa dem att vi är många som aldrig glömmer Tille-deras fina lillebror som hade turen att ha så fina syskon.
    Väntar med spänning på att boken ska komma från bigbok.
    Ha en bra dag!

Tille du finns ständigt i våra tankar lilla sötnos!

Kramar