• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • babylover

Jisses vilken kondis du har mot en annan-det är så man skäms!
    Hoppas du och Liam har en mysig kväll.

Tille lilla vi tänker på dig!

Kramar

• Sussieluskan

Hej!!

Hoppas ni har haft en bra dag. Tilleman vakar över er och andra med sina blå varma ögon

Hur är det med Dea och Liam? Hur orkar de med vardagen, sorgen och all uppståndelse kring Tille? Är de som ni att de började bearbeta redan när diagnosen kom eller har det varit olika för de?
    Nu är barn barn och de brukar vara tuffare än man tror, men det är ju inte konstigt att sörja och sakna sin lillebror. Tänker på er alla och en extra kram till barnen, som är så otroligt duktiga och världens bästa Tille-syskon.

Tille gjorde mig mer ödmjuk in för livet

Kram!!!!

• HeWe
    Hejhej gooafina familjen Kärlek Å Omtänksamhet...

Såå roligt med en ny liten medlem..Lill-Elsa...gooElsa...såå fin hon e.
    Stackars lille rara Ewald...bli sådär bitsk...haha..inte ragga på tjejer på de viset..ajabaja...lilla rara Ewald...
    Så skönt att få ta det lugnt nu å bara ligga å peta "navelludd"...riktig kvällsmyz...inga förpliktelser eller några måsten..Bara känna att man får VARA..
    i gooa familjens närvaro.
    Therese å Nicklas...hur gick det för TigernLiam i lördags på turneringen då? Kul hade han säkert iaf...kan jag tro.

Nu har jag haft mej en liten soffstund..kollat in Extreme Homemakeover...
    Ett sånt program!...Såå roligt att få göra nån annan sååå otroligt lycklig...En sån glädje som jag velat ge dig GooaRara Tillemann, å din fina mammaMyz å pappaGoooz...Tänk om man fick vara den som kom med "Meducinen"..till dej min vän...till Dej å dina fina FjärilsVänner..."Meducinen" till ett långt å friskt liv..utan denna hemska sjukdom...En sån lycka, såå otroligt underbart, det skulle vara.

Gooas nu, utav bara den..myz å ta de lugnt...å lille GooeTillemann...i mina tankar å i mitt hjärta...alltid där..alltid.
    Ta vara på varann familjen..dag för dag...Starka å gooda som ni e.
    Nattinatti från Er vän...Tillemanns vän..Helén å Lilla Lowiz som sitter här bredvid med nosen vid tangentbordet...kram, kram...voff, voff..

• lma 6

Godkväll.vilka fina bilder du lagt in i galleriet.
    Allting verkar flyta bra,men nedstämd kan man få vara.
    Vet själv hur det känns,saknaden kommer.
    Kramar/k

• Memo

Skickar lite gonatt kramar till er ikväll.

Kram på er

• Adde1

Hej Tille
    Hej Therese med familj, nu har jag sett video på både nyhets morgon och Tilles resa, det var ett jättefint program.
    Det var kul att se er.

Jag blir lagom irreterad när man läser att folk inte tror att ni saknar Tille, man måste ju inte visa allt, och ni har ju som sagt var vetat detta i många månader och hunnit vänja er.

Ni gör helt rätt, ni hedrar Tille på ert sätt.
    Ha nu en underbar kväll.

• Ascott

Tack!
    Har just sett dokumentären Tilles resa och jag kan inte med ord beskriva hur mycket den berörde mig.
    Tack för att ni har valt att dela med er av allt till omvärlden.
    Jag beundrar ert mod och er styrka och önskar er en lycklig framtid.

Tille dina ögon kommer jag aldrig att glömma

Josefine

• Kaspers mamma

Kramar om er alla såhär på kvällskvisten!!

Sköt om er :)

//Kärlek och styrka

//Sandra

• marie 37

Blev lite putt i morse..Jag beställde Tills bok för flera veckor sedan på Bigbok och de svarade via mail att de hade reserverat ett ex till mig och sedan i går fick jag ett mail där de hänvisar till exlibris, som i sin tur inte försår någonting och att där kan man minsann inte förboka någonting och att jag troligtvis blandat ihop deras företag med några av deras konkurenter. Jag vet varken ut eller in. Huvusaken är att pengarna kommer till EB-fonden och att jag får en bok.

Hur har ni andra gått till väga?/ Marie