• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • chr1

Så härligt och farligt (-Ler) ni ser ut att ha haft i Thailand. Söt kisse!

Tänker på er och Tilleman

• aloris

Hoppas att ni inte behöver vänta allt för länge för en tid till kvinnokliniken???
    Jag håller tummarna för er, verkligen! NI är värda detta!!!!!!!
    Tusen kramar till dig terese.

Tråkigt att du haft en så tung dag, men det måste väl finnas såna också???
    Kram till dig världens bästa!

• Adam2007

Skickar dig en STOR kram över halva Sverige.
    Tänker på er! Kram Sandra

• Misan75

Hej Therese
    Ser att du inte har haft det så kul dag i dag. Kan just tänka mej att det vred sig i din mage idag när du fick reda på över Berat, och sen när ni inte fick bygga som ni ville.Och att det sen kommer att ta ett tag till innan ni ev kan börja med ett litet syskon till Tille, Bea och Liam.
    Sen finns det ju folk som inte verkar förstå att ni måste gå vidare i livet, Ni har ju fler barn att ta hand om. Och ni har ju liksom jobbat med detta med Tille så länge så länge......
    Sen betyder det ju inte att ni INTE saknar honom. inte klokt att man kan ens fråga er om det.
    Ja ja.
    Vill nu bara ge er stora STÄRKANDE kramar.
    Föreseten vilken underbart söt liten kisse ni skaffat.
    Ta vara på varanda. Efter regn kommer det alltid solsken.
    Tille bubben tänker på dej varje dag. Och du ge mamma lite extra stöd idag, hon behöver det nu.
    Många kramar Mia

• Therese6699

Godkväll... nu tänker jag ta och gosa ned mig i soffan och bara vara.

Ha det så bra alla så hörs vi. Imorgon har vi utvecklingssamtal för Liam. Det ska bli intresant.

Kram
    Therese

• solrosen74

En riktigt skön myskväll hoppas jag ni får efter en tung dag.

Många kramar Åsa

• Anonym ("En vän")

Vilken tur för Berat att hans vän Tille tar emot honom i himmelen med öppna armar.

• Pyris

Hoppas du får en supermysig kväll Therese..

Det förtjänar du efter alla motgångar idag.

Kramar

Tille-vännen
    Nu har du en ny liten vän att ta hand om.
    Tänker på er båda två.

//Paula

• glömsk

Ha det gott i soffan...natti natti kram lotten

• Happy me
    Blev ledsen alldeles nyss... Läste om Berat.

Visst vet jag också att smärtan nu är borta, att han också kan få frihet och flyga som en av de vackraste fjärilar med små nätta vingslag... Visst vet jag att Tillehjärtat finns där och kan visa vägen. Men jag vet också att det finns kvar en nästan outhärdlig smärta hos hans nära och det är den smärtan som jag nog känner, en ynka liten pyttedel av. Och det räcker...

Skickar mina varmaste kramar till er Therese. En jobbig dag - väntan ända till i september, avslag på bygglov och så det här. Mys i soffan, jag hoppas det ger dig lite värme och tröst. Kära vännen, stor kram!

Nu lilla Tillehjärtat, nu får ni en till i Änglalaget. Ta väl hand om honom! Han kanske saknar de sina något alldeles förskräckligt, du vet som du gjorde så intensivt när du var nykommen... Innan du hittade några nya vänner och innan saknaden blev okej, även om den alltid är överväldigande. Skickar en stor snusning på din kind och lite styrka som du kan dela med dig av till din vän. Kram Tillehjärtat! Kram!