• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mettan69

god morgon Tille

Nu har du fått en ny änglavän. Nu kan ni båda sitta och titta ner över Sundsvall och berätta historier och kolla in era familjer. Nu får även Berat känna livet utan smärta. Så kul ni kan ha tillsammans nu.

god morgon Therese.

Inte kul med så många bakslag på en och samma dag. Förstår att det blev en tung dag för dig. Hoppas denna dagen blir lite lättare för dig. De tunga dagarna vet vi ju att de kommer men vi vet också att de följs av lättare dagar tom glada dagar.

Sköt om er alla

Många gosekramar Marieth

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen Har du sovet godt i natt? Passet du godt på lille Berat i natt? Det tror jeg nok at du gjorde for du er jo så full av ømhet og kjærlighet vennen, noe som du har lært av din mamma og pappa

Nå må du og alle dine englevenner ha en riktig fin dag der oppe i det blå. Suss og klem fra meg.

• aloris

GOD MORGON!
    Hoppas att du fått sova inatt? Nu är det en ny dag, tyvärr en väldigt grå och trist sådan.........., regnet hänger i luften!
    Ta hand om varandra och lycka till på Liams utvecklingssamtal. Sådana är alltid lika spännande!!!

Tille Lille ta hand om dig och din nya änglavän, han behöver dig!
    Lek och ha kul med varandra. Dina sammetsblå ögon jag aldrig glömmer.........!!!!!!!!
    Tänker på dig varje dag min lille vän!

Terese och Niklas tänker på er också, ni är så underbara och så otroligt starka..............Kramar till er!

• idnar

Hoppas verkligen denna dagen blir bättre än gårdagens. för den hade verkligen inte många ljuspunkter att komma med. Ser att ni skaffat en söt liten katt flicka. Har nog inte så mycket att säga mer än vi tänker på er alla dagar. fast jag inte är inne och skriver varje dag. Tänker även på Berats familj och på Kristoffers familj. Sänder många varma hälsningar till alla familjer som har och har haft EB-Barn.

• Änglasång

Hej,alla på nätet!!!
    Ni kan gå in på www.niomånader.se och tända en minnesstjärna för Berat och Tille...
    Kram:Änglasång/Elinor

• IrmelinFraNorge

Hej. Håper dagen i dag blir bedre en den som var i går.
    Tenker på dere.
    Kram Irmelin.

• CarinaS

Skickar en stor varm kram till hela familjen. Hoppas det blir en bättre dag idag! Tänker på er//Carina

• corinne7

skickar en liten dikt med styrkekramar till dig Therese med tanke på gårdagen.

När dagen är tung
    och livet känns kallt
    är det svårt att se
    en mening med allt

Så ensamt det är
    att bära en sorg
    men bördan kan lätta
    med andras försorg

För tankar kan värma
    och ord göra gott
    En blick kan berätta
    att någon förstått...

Så känn att du har
    ett stöd här i mig
    för det ska du veta
    -jag tänker på dig.

Jag har inte skrivit den själv,utan det har en klok och vis dam här på Fl skrivit.Hon heter Siv Andersson. En av hennes underbara dikter
    Marie

• Therese6699

Godmorgon: i morse var det lite jobbigt att ta sig ur sängen. Men det beror nog mest på att jag har sprungit två dagar på raken så min kropp var lite seg. Liam var dock pigg och städade sitt rum på morgonen så han kunde ta med sig en kompis hem efter skolan. Duktig kille han är! Aldrig några klagomål när det gäller städning.

Det är fortfarande regn och tråkigt här idag, men jag hoppas det blir bättre på eftermiddagen får då ska jag springa vårruset... PUST! Men det ska nog gå bra.

Det är några frågor på engelska som jag tänkte försöka svara på:
    When are we going to start working? I am supposed to start working next week. But I am starting up with 25% the first weeks. After that we will see.

Nicklas are going to work some weeks this summer, but then he going to have vacation. In start of august we will be back fulltime at work.

Liam have been to schoot the hole time except two weeks after Tilles dead.

And PGD is earliest in september.

Kram
    Therese

• emlet

God Morgon, var ett tag sedan jag var inne sist och skrev något men läser din dagbok varje dag Therese.

Ha en underbar dag hela familjen! Läste att Ni också hade trist väder verkar vara så i stora delar av Sverige.