• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Klatermaja

Godmorgon Therese! Hoppas vädret är bättre i Sundsvall än i Stockholm . Hur mår ni?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • babylover

Hej! Hoppas ni får en bra dag idag.
    vad duktig Liam är som städar innan skolan.
    Håller tummarna att det går bra för dig att börja jobba nästa vecka-25% låter mycket klokt att börja med.

Tille hoppas du och Berat kan hålla varandra sällskap nu! Tänker på er!

Många kramar

• Klatermaja

Förstår att gårdagn var tung med en massa jobbiga besked på en gång. Kan ni överklaga byggnadsnämndens beslut? Är det inte säkert att PGD funkar för er?

Att Berat gått bort i samma sjukdom som Tille måste svidit till, även om det precis som du skriver var väntat. Tänker på de små fjärilspojkarna !

• MalinH

God morgon Tille-lille!

Hoppas du tar väl hand om lilla Berat och att ni får de kul tillsammans.

Kram Malin

• Therese6699

Hej hej, idag känns det lite bättre. Men jag känner mig lite instabil. Men det går nog över. Sitter man och kollar på Lill-Elsa i några minuter så blir man glad. Ni ska se vad hon far omkring. Ewald springer efter henne som värsta hönspappan. Dock så kan han bli lite hårdhänt ibland. Men det verkar ha lugnat ned sig rejält på den fronten. Han kan till och med ligga bredvid henne och sova nu. Så det ska nog bli bra.

Byggnadslovet kan vi nog inte överklaga. Och vi vill inte heller, orkar inte med den karusellen just nu.

Det är inte säkert att PGD fungerar eftersom vid kopplingsanalysen som dom gör innan måste generna vara så pass olika att man verkligen kan särskilja gendefekten. Annars så är det inget säkert alternativ.

Kram
    Therese

• Klatermaja

Therese: Tack för ditt snabba svar . Nej att dra igång en överklagan är nog slitande!

• Cris

He,he, undrar just om någon har lite träningsvärk nu?

Konstigt, jag hade fått för mig att Nicklas också spelade innebandy. Så fel man kan ta!

Kramar!

Kristina

• Henny fra Norge

God morgen,
    titter bare innom for å ønske en bedre dag enn i går.
    Lykke til med vårruset i eftermiddag!!
    Kramisar

• Änglasång

Kul att se,Nicklas spela fotboll!!!
    Hoppas att han inte får för myckert träningsvärk bara...
    Kram:Änglasång/Elinor