• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jonalv

Hej Therese!

Läste just din dagbok och kände bara att jag vill skicka en stor kram till dig för det verkar som det har varit lite tungt idag. V

Ta det lugnt med "loppet" ikväll....

Stor kram

Jonalvs mamma

• qramiz

God eftermiddag..
    Skickar lite positiva tankar i allt det jobbiga till dej, och hoppas att det går bra på loppet idag..vilket jag tror det gör för du har ju det där- jäkla anamma idej tjejen....

Måste bara berätta att i allt jobbiga igår så fick jag ett nytt jobb ,och det känns kanon, som en börda på minst 500kg har släp ifrån mina axlar...har jobb idag med men det ska ju lägga ner snart...hu hu, men inget ont för ju nå´t gott med sig och det måste vi ju lita på- eller hur Therese.
    Kramar på dej....och Tille saknar dej från marken till hemelen/Knasiga jag

• qramiz

OOOPS tyst och lugnt det är-tror jag är ensam kvar på kontoret- hm kanske snart dax att dra sig hemåt..??..får väl snällt invänta min kära sambo som är på 5-års kontroll med lillkillen....hoppas att allt går bra där..är liiite lat idag , kunde ju faktiskt börja traja hemåt....men men..tor att det börjar regna snart :( ?hahah undanflykter kallas det..
    Må väl ...hörs imorgon igen..ha en god kväll med massor av spring i benen och lite gos oxå!!

• Klatermaja

Therese: Vad skönt att utvecklingssamtalet gick bra .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Happy me
    Åh, en bra kille ni har där i Liam! Bra jobbat av honom!

Skönt att katterna verkar må bättre tillsammans i dag också.

Niklas verkar vara i form, ja fysiskt alltså. Härligt att få komma i gång och roligt att få känna sig lite efterlängtad av laget!!

Säger som Nötkaka - tiden i sommar kommer gå snabbare än ni tror. Skickar en stor kram!
  • Therese6699

Jaha, nu är det dags att börja byta om till "springa fort kläderna" Synd att dom inte kan springa av sig själv : ) Det regnar förstås hur mycket som helst så det här kommer att bli kletigt som tusan kan tro. Men lite löpning har väl ingen mått dåligt av.... eller??!

Sitter och försöker komma på ursäkter till att jag inte kan springa! Men det är bara till att inse, jag får inte vara så lat...  Fast det regnar väldigt, väldigt mycket!

Vi har i alla fall varit iväg och skickat iväg ca 400 tackbrev och pins med posten. Det är säkert lika många kvar. Men vi måste få fatt i lite fler kuvert. Vi har köpt upp Granlo Hemköps alla kuvert i C5 format : )

Kramisar
    Therese

• Therese6699

Anna2barn: Jo det blir en del. Men när det gäller pinsen så får dom som köper pins även betala porto.

Kram
    therese

• Desse

Hej !!!
    Tänker på dig när du kutar runt där i lerpölarna och det skvätter ända upp till nacken på dig. och hur du kommer att frysa så du skakar sen på hemvägen. sen ska jag tänka på hur varmt och skönt det är här inne i värmen !!!
    Lycka till med regnruset !!!!!!!
    Kramar Desse