• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Klatermaja

Tack så hjärtligt för pinsen!! Nu ska jag ta och betala den också... Räcka ut tungan

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • flingflong

Hihi..Idag fick jag en pin för andra gången men det här var ju av ny sort så det var ju bara kul...

Hoppas ni får en härlig dag!

• CamillaG

Men awwwwwww....Lill-kissen ar ju faktiskt HUR sot som helst...Vilket litet Knytte!!

Mina foraldrar har ocksa en liten Elsa...som hunnit bli Stor-Elsa tills jag hinner hem fran Hollywood nasta gang..=(

Hoppas allt ar bra idag!! Hor talas om sill och farn hemlangtan trots att jag faktiskt inte ens tycker om det...Kanner att det skulle vara dags for en svensk sommar snart. Har ingen haft pa narmre 7 ar. Jag far lite for-smak har hos dig!!!*ler*

Kramar,

Camilla

• Therese6699

Goddag, nu ska vi snart åka ned på stan och handla kläder. Jag hoppas det finns något fint som Liam kan ha på skolavslutningen. Men det var som någon sa. Det finns inte så mycket roligt till killar.

Kramisar
    Therese

• antitanten

Åh vilken härlig bild på lille Tille som Therese lagt in i sitt galleri.
    Kunde inte låta bli att fixa lite med den...passade ju så bra med
    väskan där bredvid Tille.....

• CarinaS

Ahhh...Lill-Elsa är ju så söt! Vilket litet troll!
    Vi ska köpa en blandras som har norsk skogkatt i sig. Helvit med bara en lite gråsvart fläck i pannan...Den är bara en vecka än, men snart ska vi få komma och titta i alla fall! Mysigt! Kram Carina

• ewaa

Vilken fin bild på Tille, så söt och god.
    Vad bra att allt funkar med Liams skola.
    Hoppas att dagen blir bra/Kramar Ewa med familj
    Tille, ha en bra dag, tillsammans med dina vänner. tusen snusningar/Ewa

• Therese6699

Hej hej,
    nu har vi varit och handlat kläder till Liam. Jättefina och inte blev det dyrt heller : )

Vilken fin bild Antitanti...  Liam och Dea fick paketet idag. Dea får sitt när hon kommer. Liam blev kanonglad och satt på sig tröjan direkt. Han lär ha den i några dagar nu*ler*

Kapet: Jo det är första gången vi träffar många av dom. Men vi har pratat med dom på telefonen. Den enda som inte kunde komma tror jag var psykologen. Det var ju lite synd, för han har varit ett otroligt stöd.

Kramisar
    Therese

• pofia

Hallå!
    Idag fick mina pins, vad fina de är! En av dom sitter nu på min skötväska och blänker
    Ha en bra dag och hoppas att kvällen blir fin med sjukhuspersonalen!

Många kramar Sofia

• Helena32

Vilken underbar bild på Tille!!!!
    Tack för pinsen jag fick idag jätte fin, kommer att bära den med stolthet för Er och Tille!!
    Ha en mysig kväll!
    Många kramar till Er alla även till Dig Tille
    Helena