• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nallatalla

Ville bara kika in och önska Er en trevlig kväll!

Hoppas du har det bra nu Tille och att Ni har haft en härlig dag däruppe!
    Solen sken här hos oss idag och det tackar vi dig Tille för!

Kram / Nalla med familj

• Nallatalla

Ville bara kika in och önska Er en trevlig kväll!

Hoppas du har det bra nu Tille och att Ni har haft en härlig dag däruppe!
    Solen sken här hos oss idag och det tackar vi dig Tille för!

Kram / Nalla med familj

• gmt

Bara en liten hälsning till en tapper familj. Jag fortsätter att tända ljus för er i mitt änglaträd lite då o då.
    Tänker att ni fortfarande behöver stöd o omtanke från omvärlden.
    Kram

• hagmanlinda77

Tack Therese, jag hittade lilla Berat, kram Linda

• Toblerone

Hoppas att er helg varit bra. Skönt att det kommer en kort vecka...igen.
    God natt och sov så gott!

Kram Lena

• SeptemberFlickan

Dahlstedt... Tack så mycket. Ska verkligen se den då!!

Vill skicka en tanke till Tille och hela hans familj!!
    Kram

• CarinaS

Jag vill bara önska hela fina familjen en god natt! Kram från Carina

• olivettan

Önskar hela Familjen en God Natt!!!
    Hoppas ni haft en bra helg....
    Kram

• kapet

Hoppas ni haft en trevlig kväll.Idag har jag kollat på Tilles resa igen.Jag har sett det några gånger (har spelat in),men det blir adrig för mycket.Ännu en gång vill jag tacka er

• Frippa

Hej hej familjen!
    Såg filmen igen idag. Den är så fin, va duktig Peter är som fick med så mycket känsla och att vi fick se lillen när han levde. Tycker att det är så skönt att se att ni körde på i vardagen och inte trippade omkring på tå för att Tille skulle dö.

Jag tycker det är helt underbart att ni har en sån realistisk syn på livet och döden. Det är så befriande att höra att livet faktiskt går vidare även efter en sådan fruktansvärd förlust som att förlora ett barn.
    Tille har helt klart betytt en hel del men för mig så tror jag att ert sätt att se på livet och på "meningen" med det, har hjälpt mig att komma till en insikt om vad som är viktigt i livet.
    Det är skönt att det finns människor som ni som (kanske ovetandes) knuffar oss andra till nya tankesätt och även värderingar. Det är kanske inte era värderingar men med er vägledning så har det i varje fall bidragit till ett väldigt kärleksfullt hem hos oss.

Vet inte om du har skrivit det men när hade ni tänkt på att köra för nästa barn? Hur går det förloppet till, ja blommor och bin vet jag men hur går det till i labbet? Hamnar ni i någon kö eller måste ni vända er till det privata?

Orkar/vill ni inte svara så gör inte det. No harm done!

Kram o god natt!

Jo, vilken härlig dialekt Liam har! Underbart!