• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Memo

Hoppas att ni har haft en bra helg.
    Kram på er

• mamsen4små

Hjärtliga kramar till er alla..

Och till Tille förstås... Hoppas du har det bra där du är nu..

• Desse

Hej på er !!!
    Det är bra att ni fånar er ute i motionssåret, alltid kan det ju pigga upp någon stackare som kommer springande och känner sig helt slutkörd. Bjuda på sig själv är ju alltid det bästa man kan göra, inom rimliga gränser förstås. Hoppas ni får en trevlig temakväll, hoppas du kan dela med dig av förrätten!!
    Krama om hela din familj!!!
    Vad skönt att katterna trivs ihop förresten !!!
    Många varma goa kramar Desse

• Misan75

Vill bara sända er mina tankar....
    Hoppas att helgen varit bra,
    Å Du Tille vännen. har du lekt mycket idag? det har mina barn gjort.
    Ha det gott hela fam kärlek. ´
    Långa stärkande kramar till er.
    Mia

• shines

Kikar in o önskar er en trevlig kväll! Kul att Ewald o Lill Elsa blivit så bra vänner så fort
    Kram Camilla

• Dahlstedt

Septeberflickan.... det går i repris den 13/7...

• Bonus

Titta in för att önska er en god natt

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• nisse

Hoppas ni har haft en härlig helg! Vädret har ju blivit lite bättre även om det blåser än hel del! Men det är ju skönt när solen skiner och himlen är blå, det är ju bara att ta på sig vinterjackan om man fryser (det fick jag göra idag i blåsten!!)
    Tänker mycket på er! Therese, så skönt att höra att du har så bra chefer på jobbet, lycka till när det är dax att jobba igen!

Tille, Tille, Tille! Min lille vän. Hoppas du har det bra. Jag är lite nervös inför i morgon då jag ska till doktorn med min store kille Jesper som är 3 år. Han har haft några krampanfall och nu ska vi träffa doktorn igen! Du kan väl tänkte lite extra på oss kl 9:15 i morgon!!! Sov så gott vännen, tänker så mycket på dig ska du veta! Tusen kramar till dig och dina vänner där uppe!

Kram

• Nallatalla

Ville bara kika in och önska Er en trevlig kväll!

Hoppas du har det bra nu Tille och att Ni har haft en härlig dag däruppe!
    Solen sken här hos oss idag och det tackar vi dig Tille för!

Kram / Nalla med familj

• Nallatalla

Ville bara kika in och önska Er en trevlig kväll!

Hoppas du har det bra nu Tille och att Ni har haft en härlig dag däruppe!
    Solen sken här hos oss idag och det tackar vi dig Tille för!

Kram / Nalla med familj