• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tildes mamma

Vill bara krama om er alla....

@>-->---

• glömsk

Skickar många långa godnatt kramar..*natti natti* /Lotten

• PamH

Kikar in och önskar en god natt till er.

Varma Kramar till er/Pernilla med Familj

• KatastrofKatt

fjärilsvännen. idag fäste jag din fjäril på min väska.
    den är världsvackrast.. ja, fjärilen alltså. väskan är inte alls lika snygg, men den är pålitlig.. och med mig överallt.. precis som du.

tack familjen.

jag sänder mina snusningar med vinden. den är stark idag.
    du vindsurfar väl däruppe?

eviga kattskrälle-snusningar din väg

• Bonus

Tittar in och önskar er en go natt!
    Vad kul att det gick bra med vård personalen i kväll!

Omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Therese6699

Godkväll. Nu är det dags att krypa ned i sängen. Tänkte svara på lite frågor här innan. Det blir på engelska.

Kerstin001: I think we have done maybe 20 of them. Themes have been many of course.. Thai food, Mexican food, Italien food, Players night, golf, appertizers etc....

Sometimes Liam follow and sometimes he doesn't.

Trocadero is a sparkling soda... No alcohol in that one : )
    I don't drink wine. The last year I haven't been drinking any alcohol. But when I do I drink beer och Cider. Nothing is cheap in Sweden.

Kram
    Therese

• niederkk

Good night Therese and family.
    Kram Kristina

• Ella79

Tittar bara in för att säga god natt!

Ikväll har jag busat till det och druckit två öl. Jag har inte druckit någon alkohol på 1år och 3 månader, så två öl blev precis lagom...

Pinsen var jättefina, jag fick dom idag. Skall åka till min syster och mamma imorgon, dom ska få varsin...

Vi "hörs" imorgon Kram Elin!

• frogaz

Nu har jag läst de senaste inläggen och uppdaterat mig. Jag har börjat jobba lite och då drar tiden bara iväg. Det känns skönt att läsa att ni försöker leva ert liv så gott det går och umgås med närmaste. Även om vissa dagar känns jobbiga så behövs de också och med tiden blir det bara bättre och bättre. Saknaden kommer alltid att finnas där med så småningom kommer de glada minen allt oftare till ytan och fyller er med ro.

Ta hand om varandra och sov så gott. Tänker dagligen på er och er lille Tille. Ni har gjort mig till en bättre förälder. Tack så mycket för detta.