• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Hej Underbara Ni!

Jag har varit borta i Helsingborg några dagar. Det har varit mycket trevligt med lite shopping och annat kul....

När jag kom hem igår såg jag att jag hade fått ett brev... Det var från er med den fina fjärilsbroschen. Den är verkligem vacker. Nu måste jag beställa fler...Tusen tack!

Här lyser solen och jag har varit ute och sprungit. Jag sprang faktiskt före frukosten idag, för att jag skulle ha det gjort. Nu kan jag hitta på en massa annat kul, som att köpa examenspresenter...

Hoppasatt ni hittar några fina kläder till Liam. Det blir säkert bra.
    Ni hade en speckad dag framför er idag såg jag. Hoppas att det blir bra med mötet med "Tilles sjukvårdspersonal".

Ha nu en underbar dag och än en gång tack för den fina broschen. Ska genast sätta in pengar på kontot!

Många bamsekramar
    Erika

• Desse

Hej !!!
    Skickar massor av kramar och hoppas att ni hittar fina examenskläer till Liam. Lite tråkigt med pojkläder tycker jag, allt är så himla likt. Hoppas ni får en riktigt TREVLIG kväll och det efteråt kommer att kännas som ett avslut på sjukdomstiden. Vårdpersonalen borde vara tacksamma som haft er som patienter måste kännas bra att ha så ömma omtänksamma kärleksfulla patienter att vårda. Förstår om det kommer kännas lite känsloladdat att säga adjö på samma gång. Men jag tänker på er massor !!!!! Många kramar Desse

• Desse

Hej igen !!!
    Förresten, jag glömde att tala om att lill - Elsa är hur sööööt som helst. Kattungar är nog de sötaste som finns!!
    Lycka till med det lilla odjuret!!!!
    Kram igen från Desse

• Helle76

Var in och kollade på bilderna på Lill-Elsa. Vad söt hon är... Tror att de är som sötats när de är kattungar.

Hoppas ni hittar fina examenskläder till Liam.

Ha en bra dag!

Kram Helen

• marie 37

Då var det en ny vecka. Hela helgen har gått åt till gymnastiktävlingar EM och USM. Jätte kul.
    Er tema kvällen blev lyckat föstår jag. Vi ska ha Sverigedag i morgon. Då ska vännerna få en pumpaplanta som de ska vårda över sommaren och till hösten får vi se vem som har lyckats bäst med sin pumpa.
    Lycka till ikväll. Det måste kännas skönt att träffa alla igen.

Många kramar Marie.

Tankar till dig Tille..alltid.

• Klatermaja

Goddagens!! Jag har varit borta i helgen så nu måste jag läsa på i din blogg om vad som hänt i ert liv! Hoppas middagen med vårdpersonalen blir trevlig .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Nu ligger det en ny bild på Tille i bildgalleriet. Det var Liams morfar som var här med det. Det är taget när han var ca 2 månader gammal. Han var så himla snäll den kvällen. Så himla roligt att Inge kom hit med det.

• Ella79

Vilka fina bilder du har utökat ditt bildgalleri med...

Tille är ju som vanligt världens sötaste på ALLA kort. Jag känner mig som ett barn på julafton varje gång jag går till brevlådan för att se om jag fått boken, men inte än...Den kommer nog när som helst.

Hoppas dagen blir bra med alla sjukhuspersonal och så...

Kram Elin.. PS! (Lill-Elsa är jättegullig, ge henne en snusing från mig.)

• IrmelinFraNorge

Hei. Flotte nye bilder. Så trivelig å treffe alle leger og pleiere igjen i dag. De var jo en viktig del av livet deres en lang stund så det kjennes nok godt å få en fin avslutning.
    Håper dagen deres blir veldig bra. Kram til dere.

Hvis det er noen som ikke har fått sett Tilles resa så kan de sende navn og adresse til min inbox så kan jeg sende den på dvd. Den koster ingenting. Mange har valgt å donere "portopengene" til Tille-lille fondet. Da støtter vi jo en god sak samtidig.
    Kram til alle på fl.

• Flutterby

Hej familjen!

Jättefin ny bild på Tille! Lill-Elsa är jättesöt!
    Jag fick mina pins idag, tack så jättemycket! Vad fint att vingarna på fjärilen ser ut som "EB", det är förstås meningen. Vilket jättejobb ni måste ha haft för att få iväg alla pins, ni kan verkligen känna er stolta!

Kramar i mängd/Flutterby