• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Hej på er!
    Idag fick jag mina pins, så fina de är.... kommer att bära pinsen varje dag och tänka på lilla Tille-vännen.
    Vilket fint kort Liams morfar tagit på Tille.
    Här i blekinge är det fortfarande ingen sommarvärme.
    Idag regnade det och solen sken sammtidigt, jätte stor fin regnbåge var det på himlen...tror att lille Tille med de andra små änglarna fixat till det så de kan åka kana på regnbågen.
    kram och tack för de fina pinsen....

• nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän! Det gick bra hos doktorn idag för Jesper. Tack för att du tänkte på oss. Det fanns en massa fina fjärilar som hängde i fönstret, stora, gula och vackra var dom. Kände på en gång att du var men oss!!! Vi ska på några återbesök till men det var inget vi behövde oroa oss för så det känns jättebra. Sov nu så gott där uppe lille vännen! Kram

Therese, tack för Tille-hälsningen jag fick idag. Blev jätteglad. Ser fram emot böckerna som antagligen kommer på fredag och pinsen kommer ju när dom kommer, stressa inte!!! ;0)

Kul att det gick bra med all personal där ikväll. Med smörgåstårta så kan det ju inte bli fel! Ta hand om varandra och ha en härlig söndag i morgon ;0).

Kram

• FraNorge

Nå har jeg akkurat sett på Tilles resa... Hvilken vakker dokumentar... Så kloke, sterke og gode mennesker dere er. Og Tille- så søt og god, med verdens fineste øyne. Tårene rant flere ganger. Klem fra meg.

• Kerstin001

Hi Therese,
    first I have to say thank you for the book Tilles Live!!
    It arrived from Gordine books, they sent it to Germany!!
    It is a very fine book, it is nice to see Tille as a normal baby!!! And he was a very very nice baby!!

I read about your subjekt cooking!!
    After the school-leaving exam I studied administrative sciences and during the study I cooked a lot with friends! But after it finished, I only cooked alone and later with my hushband! So I think it is a absolutly nice idea to make a subject cooking.
    Have you made it several times? And what are the subjects??
    Went Liam with you to the cooking party or stayed he at home??

• wiloli

Tack för pinsen!
    Vad fina dom är.
    Jag sa till svärmor och mamma att dom ska få en varsin och dom blev så glada:)
    Nu ska jag hoppa in i duschen, har varit och cyklat 13.5 km så här på kvällen.
    Med MP3-spelaren och bra musik går det ganska bra att cykla själv, men det är roligast när dom andra tjejerna är med.
    Vad kul att ni hade det trevligt ikväll.

Kram
    Linda

• lamagirl

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• CarinaS

Va skönt att ni hade en fin kväll tillsammans med vårdpersonalen! Ni måste kommit varandra riktigt nära kan jag tro. Många kramar och varma tankar till er från mig!

• Kerstin001

Hi Therese,
    one little other question!
    What`s trocadero, is it a vine?
    Which alcohol you like most or you don`t drink alcohol?
    Is it expensive in sweden?