• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Siv1974

God morgen lille Tille vennen Håper du har det fint der oppe i det blå sammen med alle de andre englevennene dine. Tenker på deg hele tiden og klarer ikke glemme dine vakre store blå øyne. Du er så nydelig vennen Suss og klem fra meg.

• fightclub

Kollar in och önskar en fin dag. Kram/Helena

• lottab

Någon som vet vad låten heter som spelades i dokumentären om tille. Inte den med camilla utan den svenska?

• HeWe
    Halloj....Men Therese då..har du blivit en riktig nattuggal...men visst e de kul å hohoa på natta när andra sover...hahaha. Å Nicklas som är ute å kutar när andra sover..jaa, han e hurtig han..men de var ju även du å Liam..strongt av er..oj, vad anfådd jag helt plötsligt kände mej, pust å flås...hihi.
    Du får väl ta igen dej snart...du verkar ju ha fullt upp jämt.

Så jag e inte helt ensam utan att ha skaffat examenskläder...först jag, sen Fightclub åsså nu du, Therese...men då kan ja ju vara lugn...men de blir väl värsta skapelsen av de som är utplockat i butikerna, kanske. Inte lätt me tonårstjejer som är liiiiite kräsna ibland.

Nu vill jag bara önska er en superduperfin dag, å hoppas ni får trevligt med vårdpersonalen...det blir nog ett fint avslut på de hela...å mycket fina glädjestundder me Tillemann ni å dom haft tillsammans, å massor me värme.
    Åååå, så gott me smörgåstårta...de lät ju supergott..mums.

Å TigernLiam..lycka till me examenskläderna...jag vet att de inte e lätt å hitta när man, som vi är i sista minuten...
    Ha de bra..massvis me varma kramar å tankar till er...slängpussarna till Tillemann..vännen...från er vän Helén.

• Clown

Önskar er en fin dag!

Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Bowmore

God Morgon

Hoppas solen lyser på er idag.

Låter som det kommer bli en fin dag för er. Kul att träffa alla som var med och skötte Tille. Kommer nog bli mycket känslor. Både varma och jobbiga.

Vad sugen jag blev på sill och potatis. Det är ju så gott. Men snart är det midsommar och då äter man så det sprutar ur öronen.

Ha en toppen dag

Kramar

• Therese6699

Godmorgon: Nu har vi varit uppe och fixat och donat... Det är kanonfint väder ute jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Det kommer bli många känslor ikväll när vårdpersonalen kommer. Men det ska bli så himla trevligt och vi vill ju göra något för dom för dom har stöttat oss så himla mycket under den jobbigaste tiden i vårt liv. Har fixat smörgåstårta till en hel tomtearmé så jag hoppas dom är väldigt hungriga när dom kommer : )

Jag har lagt upp lite fler bilder på Lill-Elsa för er som är intresserade av katter. Hon är en liten tuffing. Inatt var första natten som både hon och Ewald sov med mig. Det gick jättebra.

Kramisar
    Therese

• kapet

Hej,hej
    Skönt att det gick bra med temamiddag.Lill-Elsa är så söt. Är det första gången ni träffar vårdpersonalen efter efter Tilles bortgång? Visst blir det många känslor men det är bara att släppa ut dem.
    Sänder er många styrkekramar

• PamH

Godmorgon!

Det låter som att ni kommer få en trevlig dag i dag.
    Lill-Elsa är så sött.
    Soliga Kramar till er/Pernilla med Familj