• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdaPada

Hoppas Ni får ene fin dag. Är det någon som vet om boken om Tille har bytt namn. Skulle den inte heta något i stil med: "Tille-Lille En dagbok om ljuset som aldrig slocknar ??"
    Nu står det dagbok om en döende baby på framsidan. Någon som vet ? Här i Värmland skiner solen och jag hoppas det blir en bra dag !

• Tinnie

Vill bara önska er en riktigt härlig dag. Hoppas att ni har det lugnt och harmoniskt omkring er. Även om det var ett tag sedan jag var in och skrev något i gästboken, så vill jag att ni ska veta att jag tänker på er.

• Klatermaja

Önskar en trevlig nationaldag!!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Fröken Stålhand

Trevlig nationaldag!

Hoppas att ni har det bra och jag håller tummarna för Nicklas och hans fotbollsspelande!

Tille, har du känt vad solen värmer... Snart är det sommar!

*kram*
    Sara

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Therese6699

AdaPada: Jo, den skulle heta det. "Ljuset som aldrig slocknar" står på baksidan. Det fick inte plats på bra sätt tyckte dom.

Kram
    Therese

• solrosen74

Vill önska er alla en riktigt trevlig dag.

• IrmelinFraNorge

Hei lille Tille helten.
    I dag blir det fullt hus her med barn og voksne. Patrick fyller 11 år i dag og kalas blir det da.
    Om du ser noen ballonger på himmelen i dag så må du gjerne leke med dom. Vi kommer til å slippe dom ved sekstiden. Det finns nok en til både deg og Berat. Håper din engledag blir fantastisk.
    Kram Irmelin

• HeWe
    Hej å gomorron lilla rara familjen.

Hoppas ni får en trevlig nationaldag, om än vädret inte är de bästa...det är det inte här heller...tyvärr...men de finns ju kärlek å värme inombords iaf.
    Lycka till med springandet å biobesöket, den är nog bra den filmen.
    Tur de är lätt å locka me barnen, allt för en glass eller så..haha..han e för goo TigernLiam..
    Ha nu en fin dag, denna Svenska Nationaldag...vi tänker på er..å sänder kramar i massvis å tankarna så varma...Ni är såå otroligt stronga..
    Slängpussisarna ska ju givetvis Tillemann få, han är alltid i mitt hjärta å i mina tankar..alltid..kram från er vän å Tillemanns vän Helén.
  • babylover

Hej! låter som ni hade en trevlig kväll igår. Måste varit uppskattat av de inbjudna med en sorts avslutning av er tid tillsammans.
    Så Liam tycker det tar tid innan det kommer ett syskon,stackare-det är trist att vänta! Men han kan trösta sig med att han är en suverän storebror.
    Hoppas dagen blir bra med fotboll och bio.

Tille skickar en massa kramar till dig och hoppas du har det bra.

Många kramar

Ps! Jättefin bild antitanti!

• Cris

Hej alla fina medmänniskor här inne på FL!

Jag tittar bara in för att önska er alla en härlig
    nationaldag!

Kramar!