• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Luffarmor

Ha en skön national dag

Stolt mamma till Rasmus
  • Tarjas

Tillevännen...vill bara att du ska veta jag tänker på dig ofta. På dig och din familj, som kämpar på och försöker leva sina liv vidare...utan dig hos sig...fast du finns där ändå...hela tiden...

Sov så sött Tille-Prinsen...Mamma Therese och Pappa Nicklas oförglömliga skatt...Vi hörs i morgon hjärtat...

Du finns i mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Kramisar
    Tarja

• Tandfen

Hej Tille!
    Idag är det Sveriges nationaldag, så det har varit fullt med blågula flaggor som har flugit runt (om du undrar). Det har nog varit fint att titta på från din utsikt där uppe. Ni har väl haft roligt, som vanligt, och ni har kanske sett tosiga människor springa runt med små flaggor och vifta.
    Vädergubben, eller är det gumman, har varit snäll idag och låtit det vara uppehåll, men det är tyvärr ingen värme.
    Nu ska jag följa rutinerna genom att skicka upp en bamsekram till dig, när du kryper ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Mia o Simon

Hej! Funderar på hur det går för lille Kristoffer ifrån Boden? Hittade inte till deras kryp-in. Någon som vet? mvh Mia

• Toblerone

Här hos oss har solen lyst från en blå himmel i hela fyra timmar...hoppas att det är ett gott tecken. Nu längtar jag efter soliga dagar och kvällar.
    Kul att bjuda hem och träffa personal som ni var i kontakt med under Tilles sjukdomstid.
    Förstår att Liam längtar efter ett syskon som han kan ta hand om, hoppas att det går så fort det bara kan. Visst skulle ni få starta utredningen efter sommaren? Vem vet kanske kommer det en bror eller syster nästa sommar/höst, vi kan ju hålla alla våra tummar och hoppas att allt fixar sig och går snabbt.
    I fredags var jag på utepedagogik utbildning. Vi gick där i skogen och vår "lärare" sa plötsligt: Såg ni citron fjärilen? Givetvis såg vi den, och då berättade han att i år finns det extra mycket fjärilar. Undra varför? Självklart vet jag varför. Tille har ju givetvis fixat det, eller hur Tille!
    Nu Hoppas jag att vi får en härlig solig kväll på torsdag eftersom Viktor har skolavslutning och går ut första klass.
    Ha´det gott!

Kram Lena

• fightclub

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag. Ni hurtar på ni. Och hinner så mycket, imponerad!
    Jättebra förslag att springa till Frasses, haha. Nu kanske till och med jag orkar ta en sväng. Ner till Frasses är det ju nästan nedförsbacke hela vägen, haha. Om något tar emot efter besöket, som tex den glass/hamburgerfyllda magen, så kan ju karln alltid hämta mig med bil, hehe. Man ska ju inte ta i för fullt i början, då tappar man sugen.....`eller glassen´, haha.
    Önskar en en fortsatt bra vecka, och hoppas vädret vill bli varmare. I morgon drar vi ner åt Sölvesborg och `rockar fett´på Swerock. Så jag önskar er en trevlig helg redan nu.
    Storkram/Helena