• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Siv1974

Hei lille Tille vennen Har du hatt en fin nasjonaldag? Titta du innom mamma og pappa og ga dem en suss på kinnet i dag? Nå må du legge deg lille venn og sove godt. Suss og klem fra meg.

• Carro Å

hej tille... ja tänker på dig varje dag... kram

• Misan75

Hej hej på er.
    Fick en underbart fin pins i dag, SÅ nu sitter den på, Ville bara sända mina styrke tankar till er. Ni kämpar och står i, saknade finns naturligtvis där hela tiden, jag beundrar er så mycket. När jag ser Tille på bild eller på dokumäntären så kommer mina tårar hela tiden. Den otroligt STORE kämpe han va.
    Vackraste ögon jag skådat. Ha det gott ni alla i den stora kärlekens familj.
    Tänker på er.

Tille vännen, har dagen varit fin för dej med? ja det tror jag säkert. Du ska veta att du finns i mina tankar varje dag.

Många styrke kramar till er,
    Mia.

• corinne7

Hej Therese!
    Hoppas du och alla här inne på FL har haft en trevlig nationaldag.Vi hade tyvärr regn hela tiden så grillningen blev inte så lyckad.Men kul hade vi iallafall.Önskar familjen Godnatt och söta drömmar.
    Kramar Marie

• Träz

Tille vännen... Ville bara säga godnatt till dig...
    Du finns i mina tankar dagligen!!
    God natt till din mamma, pappa o dina syskon åxå!!

Kraam!

• PamH

Hoppas att kvällen har varit bra.

Många soliga Kramar till er/Pernilla med Familj

• viljan80

Önska er en god natt och hoppas mogondagen blir solig och skön

KRAM

• niederkk

Hej Therese och familj.
    Hope your national day was fine.
    Have a good night, Kristina from Germany

• olivettan