• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej !!!
    Hoppas inte Nicklas vaknar på dåligt humör nu, när han förlorade matchen. Men han kanske inte är så dålig förlorare?? Det är min man han kan tom ha världens utlägg över ett yatzyspel om att det är fel på tärningarna och gud vet vad !! Det är bra att ni är så himla hurtiga i motionsspåret både du och Liam. Han kanske fortsätter att bli en sådan hurtbulle som er, vem vet ??
    Sundsvalls biograf, den går runt tack vare dig det är ju inte illa. Men det verkade som du och din kompis hade en mysig kväll igår. Härligt med underbara vänner!!
    Nu ska jag köra min lilleman till dagis
    Hoppas ni får en jätte trevlig dag idag med !!!!
    Många kramar Desse

• snuffens mormor

Tille-hjärtat...puzzizar bara till Dig...

• cema

Godmorgon!

Ville bara säga hej och önska er och lille Tille-prinsen en bra dag!!
    Hur är det nu för er där uppe i norr, har ni ljust ute nästan hela dygnet nu eller? Är det nu det är midnatts sol längst uppe i norr?
    Här nere i söder är det ljust länge tycker jag, igår var det fortfarande ljust när klockan var 22.30. Känner att man behöver mycket ljus efter den vinter det var i år!!

Ha en bra dag och ta hand om er
    Kramar ifrån "Götet"

Cissi //

• 3småttingar

Hej hej.
    Kikar in i tråden en sväng.

Hoppas att ni får en bra dag.

Många många kramar.
    Lena

• annca

Gomorron!
    Ja, ni verkar vara så där aktiva som jag bara önskar att vi hade en bråkdel av energin till här hemma... Allt går så trööögt! Nåja, till slut blir ju saker gjorda, för när man väl kommer igång, då kan vi vara riktigt effektiva!
    Lite avundsjuk på biobesöken - har inte varit på bio på ett par år nu. Det senaste jag såg var Fantomen på Operan, samma kväll som Gudrun drog förbi här nere...!
    Förstår att Liam vill ha en till lillebror, han har ju visat sig vara fantastisk som storebror! Leverandstiden kan kanske vara lite svår att greppa när man inte är äldre, men han verkar vara en klok pojk, så att vänta på nåt gott och så...
    Så härligt att ha "fått" ett altandärck! Vi håller på att jobba med vårt! Men nu är det inte långt kvar faktiskt, så snart snart är det grillinvigning!

Tillepojken liten, jag har inte skrivit till dig på ett par dar nu. Men jag har pratat med dig på kvällarna, och vinkat i fönstret vid balkongen!
    Vad har ni pyssklat med då, små busänglar? Jagat moln? Spelat boll på ängen? Det tror jag ni gjort, för det är sånt som små pojkar (och stora) brukar älska. Små flickor också! Du skulle se hur kul vår lilla Mathilda tycker det är när fotbollen kommer ut på gräsmatan! Och nu har hon lärt sig sparka på den också! Tjoff! säger det, så ligger bollen mitt i rabatten så mamma får klättra in mellan rosor och tistlar och hämta! Lillkillen, du tar väl hand om lill-Berat och tröstar när han längtar efter mamma? Det är jag säker på att du gör! Och att du kommer lära honom att skratta så där härrligt kluckande!
    Nu ska jag jobba lite till, men jag vinkar i förnstret som vanligt ikväll!
    Busiga dunpussar
    ankkompisen!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Klatermaja

Önskar en trevlig dag i solen .

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • solrosen74

Hej Tille,det var ett tag sedan jag skrev bara till dig nu,Men du vet att du finns med mig hela tiden ändå.I din egen lilla vrå i mitt hjärta.
    Hoppas du busar runt med kompisarna och dricker god saft med nybakta bullar i solskenet.
    kram Åsa

Till er andra önskar jag en riktigt härlig dag.

• Eija77

Önskar dig Tille en härlig dag med massor av bus!
    Hoppas alla andra här på fl också har/får det bra idag

• PamH

Hej Hej!

Tittar in i tråden en sväng.
    Hoppas ni får en bra dag i solen.
    Tänker mycket på er.
    Soliga Kramar till er/Pernilla med Familj