• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Ett körsbärsträd! Så mysigt och så vackert på våren! Passar ju lillkillen perfekt, tror jag!

Nu har jag en pin på varenda ytterplagg jag äger tror jag! Plus på handväskan!

Hur har det gått med lilla misse-damen? Gjort sig ordentligt hemastadd än? Verkligen en jättesöt dunboll!

Så skönt att du mått bra med att vara på jobbet idag. Måste kännas skönt att inte deppa ihop alltid... (Konstig formulering, men jag hoppas du förstår bvad jag menar, Therese).

själv vet jag inte riktigt varför jag känner mig så overksam och nere idag. Har egentligen ingen anledning... Nåja... Det går väl över. Åska i luften kanske, elelr nåt sånt.

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • nessie72

therese: har just varit och firat studenten med makens brorsdotter...och Oliver hade med sig i student present en av pinsen..och det var nog den populäraste hon fick...

All undrade vad det var för OTROLIGT fin pin som emelie fick och min lilla 3ÅRING stod då framför massa människor och förklardade: att alla INTELLIGENTA människor skulla skaffa en sådan fjäril..för det hjälåer barn med en jätte svårsjukdom som heter EB...Och omdom inte visst vad det var gick det att kolla upp på nätet..men sedan la han till NISÅ VÄL FILMEN MED POLAREN TILLE...HAN SOM ÄR EN FJÄRILSPOJKE...så det var bara att åka hem och hämta alla pins vi fick härom dagen!!!! Alla gick där ifrån med en fjäril på bröstet..
    Tyckte det var en fin sak min lilla kille gjorde..var bara tvungen att berätta

• cema

Hej igen!

Ville bara säga vilken underbart söt liten kattunge hon är "Lill-Elsa" !! Såg de nya bilderna idag.
    Skönt att det gick bra för dig på jobbet idag! Mitt motto i livet just nu är: EN DAG I TAGET, känns som det kan vara bra för dig också

Therese: Jag vet att jag har satt upp mig på pinslistan men har ej fått några! Vet att det är många som beställt och att ni inte fått till alla så jag antar att jag är en utav dom, eller vad tror du? Kan jag kolla på ngt sätt att jag verkligen finns med på listan? Har beställt 7 st ( en till oss alla i familjen och en till Max grav ).Det är beställt i Cecilia Martinsson, Göteborg

Tusen styrkekramar till er familjen

Cissi //

• Klatermaja

nessie72: vilken gullig historia .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • nessie72

Klatermaja: tack..... ..kan säga att jag är RIKTIGT stolt över honom

stolt mamma till oliver och rickard
  • HeWe
    Nessie72

Såå gulligt av din lille gooe grabb..å en väldigt fin student-present...förstår att hon blev stolt över att få en sån fin fjärilspins...kram Helén.
  • Desse

Hej på dig !!!!
    Vad HÄRLIGT och vad glad jag blir när jag hör att du känner dig väl till mods fast du kommer från jobbet!!!!! Hur känns det annars med sorgen och saknaden är det något speciellt som får er att känna er extra ledsna eller tillfällen när fölusten känns mer än annars?? Får ni mycket frågor om Tille när ni är på stan, bland vänner och på jobb eller känns det som folk runtomkring har smält det lite ?? Tänkte att det kanske är lite jobbigt att svara på samma frågor om och om igen . Men det brukar du ju få göra här # LER # . Blir det något Boden i helgen ?? Eller är Kristoffer så pass dålig så han måste vara kvar på sjukhuset ett tag till ?? Hoppas inte det för man blir alltid besviken när saker bli inställda som man ser fram emot .

Jag tänker på er och skickar så himla mycket stora kramar till er. Förresten är det någon som vet hur det är med lillemantösa ??jag har inte sett henne på tråden på länge hon hade det ju lite småjobbigt hon med.
    Kramar Desse

• Tusenlilja

nessie72

vilken söt historia
    kan se den lille ljuvlige
    grabben framför mej

barn är underbara

kram

• maariah

Hej! Jag skulle oxå vilja ha en sån där pin med fjäril! Vart kan man köpa sån??

• Ella79

Hej på er familjen!

I morse var jag med Max på BVC. När vi skulle gå hem tog vi en cykelväg genom skogen, då fick vi följeslag av en vit fjäril. Den flög brvid oss jättelänge. Då tänkte jag på Tille...och dom andra fjärilsbarnen... så fina så fina...

Jag är så stolt över min fjärilspin, den blänker så fint på min jacka...

Kram Elin