• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • VeronicaMy

kikar in och hoppas ni haft en toppen bra dag!!!!!!!!!!

******kramar om******

• HeWe
    Nu e de bara å önska er alla en supergooo natt..kram på er..å rare fine Tillemann..tänker på dig..vi hörs imorrn...kram Helén.
  • kapet

Hej familjen
    Hoppas ni haft det trevligt idag.
    Nu är det bara att önska er en god natt.
    Kramar

• Helena32

Hej Tille,
    ville bara säga att du finns i mina tankar varje dag.
    Många stora mjuka kramar
    Helena

• Jannika9905
    Kära Tillevännen!

Nu är jag äntligen här igen o skriver några rader till dig. Hoppas du haft det bra i helgen. Jag har haft superkul med bröllop o 60-årskalas. Det har varit fullt upp hela tiden. O så har jag hunnit med en motorcykelträff oxå. Du må tro att det var många fina motorcyklar där från hela norden. Ni har väl lekt o skojat ordentligt där uppe bland molnen, du o Berat??? Du tar nog god hand om honom kan jag tänka! Vill bara önska en jättegod natt med massor av söta drömmar till dig o din underbara familj o till Berat förstås. Kommer hit o hälsar på er imorgon igen. Massor av gosiga mysiga varma kramar till er alla! Sov gott kära vänner!!!
  • antitanten

Hej lille Tille...
    Tänkte höra med dig lite om hur länge du tänker ha fläkten på däruppe....
    det blåser sådant här nere.
    Vi är jätteglada för alla solstrålar du o Berat fixar åt oss, men som sagt
    du får gärna sätta ned fläkten på hälften så stark fart.

I natt nu när jag var ute med vår hund Caspian så var himlen alldeles märkligt blå.
    Den var inte svart Tille,  utan BLÅ. Sådär blå som dina ögon Tille.
    Då tänkte jag, att det är nog för att du är uppe sent och kollar lite i smyg på oss.
    För det gör du nog, eller hur. Bra mycket bättre än Tv kan jag tänka mig.
    En riktig reality-show ju, att kolla ned på oss här nere på jorden kan jag tro.....

Hoppas du sover gott på ditt fluffiga moln och att ni kan sjunga små
    vaggvisor för varann du o Berat.
    Om jag lyssnar riktigt noga så tycker jag mig höra...

Natti natti

• glömsk

Godmorgon!
    Hoppas ni hade en bra dag igår på nationaldagen..Idag får ni ha en underbar dag..
    Kramar Lotten

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen Ha en fin dag sammen med alle dine englevenner der oppe i det blå i dag. Suss og klem fra meg.

• Mettan69

God morgon Tille.

Åter igen ger du oss en underar dag med mycket sol och energi. Tackar så mycket. Verkar också som du har lyssnat på antitanti och dragit ner lite på fläckten.

Ha nu en skön dag där uppe med mycket lek och skratt.

god morgon Nicklas och Therese.
    Ni är ena riktiga hurtbullar. Tränar och är aktiva hela tiden. Var får ni all energi ifrån. Men så verkar ni väldigt sociala också och då kommer det lite mer naturlign att man är ute bland nära och kära mer.

hoppas solen skiner på er i dag också

Antitanti: Mycket fin bild på de tre musketörerna. Den blev man verkligen glad åt.

Många gosekramar Marieth