• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mormor og de 8 ungene

Hei!
    Titter bare innom for å ønske dere en fin helg og en koselig tur

• annca

Gomorron (eller snarare goförmiddag - jag blev lite sen iväg idag. Min jämrans magkatarr är tillbaka:()!

Så roligt att höra av dig igen, LillemanTösa. Kram på dig, jag tror du behöver det!

Så det blir Boden till helgen! Hälsa såååå mycket, och en liten nätt snusning till Kristoffer från oss alla! Det går säkert bra, även om det är en rätt lång resa. Det är duktiga juniors ni har!

nan999: så härlig liten historia! Men jag är säker på att de där små kan se saker vi inte ser med sina oförstörda ögon, så det var säkert änglalek han jublade åt!

Tillekillen, vad blir det för äventyr idag då? Jag undrar om det inte blir upptäktsfärd i skogen bakom stugorna. En djungelutforskning! Tänk, vilka vilda djungeldjur kan man hitta i "skogsdjungeln" bakom stugan tro? Det får ni utforska idag!
    Dunpussar!
    ankkompisen  

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • HeWe

Goo förmiddag på er familjen Kärlek....

Idag blir det till att klä upp sig för Examen...såå fina alla kommer att vara.

Själv har vi examen ikväll...Sista året för Sofie i Grundskolan...sååå skönt.

Å TigernLiam, kan se hur stilig du kommer se ut...gooa fina killen...

Tillemann kommer givetvis att vara med er på avslutningen, han måste ju vara me när storebror tar sin semester...eller hur? 

Inget öga torrt när de fina barnen kommer utspringandes för en lång ledighet...SOMMARLOOOOOOV! En sån vacker syn...Sommarängen nästa!!!

Hoppas nu att ni får en lugn å fin dag, massor me glada skratt...många kramar å fina minnen.

Å kom ihåg nu att VINKA när ni passerar Piteå...inte långt från E4:an finns jag...tuta,  så vinkar jag tebax. Det blir en liten dryg resa, men de är de väl värt, få träffa Gooa Kristoffer, Kerstin, Gunnar å André...de längtar säkert att få krama om er...å rå om er några dagar. Ge dom en stor å varm kram från mej me...tänker på er alla sååå mycket...

Nu ska jag iväg å fixa ett träd till Sofies spec.lärare...de ska hon få som present för allt jobb å slit, all hjälp å stöd som hon gett Sofie under alla hennes 6 år på denna skolan...Vad tycker du Tillemann...ska ja ta körsbär eller äpple...de e ju goda båda två...hm, de får väl bli blommorna som avgör kanske..

Lycka till nu då, me allt ni tar er för idag....kramaz å myz...en stor kram till Tigern på hans STORA dag...kram kram Helén.

• Klatermaja

Åh är det examensdag får Liam, kul!!! Hoppas ni får det trevligt .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • nan999

annca: håller fullständigt med dig, tror också barn ser mycket mer än vi, med sina oförstörda ögon och öppna sinnen, önskar att man hade lite kvar av det, det skulle varit roligt att se hur och vad dom lekte.(Robin hade kul ialla fall)
    Men lite hemlisar måste dom väl få ha, dom små rackarna.
    Therese hälsa till Boden , och ha en bra helg.
    Kör försiktigt kram Nan

• Fröken Stålhand

Hejsan Tille!

Nu kommer den snart, värmen... De har lovat kanonväder i helgen så det är nog bäst att du letar fran sommarshorts!

Therese, ha en trevlig helg på er!

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Anna1111

Halloj!
    Precis! Solen har äntligen hittat till Sundsvall! Visade sig en vecka för länge sedan känns det som. Jätteroligt för alla som tar studenten idag och alla "små" skolbarn när solen ler mot dem. Har hört till mitt jobb att Hedberska gymnasium dunkat musik hela morgonen. Glad känsla, blir nostalgisk. Hoppas Liam får en bra avslutningsdag och en skön början på en fin semester. Lycka till med springningen Therese, skulle behöva lite av din energi=Jag lat.
    Ha det bra idag.
    Många många kramar

• cat collector

Hej!
    Vill önska er en god helg och hoppas att resan till Boden går bra.

Tille, i helgen är det många som vill ha sol så ni får jobba för högttryck. Det gör ni säkert jättebra, för här lyser solen och det fläktar skönt. Snus på dig, gullet.

Skön helg alla!

Andreas, kattologen

• PamH

Kikar in och önskar en trevlig dag.
    Hoppas Liam får en bra avslutningsdag.

Soliga Kramar till er/Pernilla med Familj