• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FraNorge

Hei, titter inn for å si god natt. Håper at dere får en fin tur til Boden i helga. Stor klem fra meg.

• kapet

God natt och sov gott kära familjen.

Tille sov gott.Du har det säkert roligt tillsammans med Berat.

• antitanten

God natt Tille lille....

Idag har varit en kämpig dag för vår hund Caspian, men tänk att Du och Berat har vakat över honom ända tills han fick komma till veterinären. Precis som Du Tille, har Caspian kämpat på och med Ditt vakande öga kommer han förmodligen bli helt återställd.
    Tänk vilka stordåd du och Berat kan åstadkomma Tille.
    Jag tog mig friheten att göra en liten bild på Caspian med Dig o Berat vid hans sida.
    Du o Berat skulle gillat att gosa med honom för mjukare päls och gosigare nos får man nog leta efter.

• Filles Mamma

Hej goa familjen!

Vill bara kika in innan jag går och lägger mig. Vilken fin bild på lilla Tilleman som du satt in i galleriet! -Du är för go lilla Tillevännen!!! Hoppas att du har det bra däruppe och att du busar mycket! :)

Therese: Har en liten fråga om fjärilspinsen. Jag beställde en för ganska längesen och längtar tills den kommer. Vill inte på nåt vis stressa er, såg ju att det var väldigt många beställningar!!! MEN jag vill bara försäkra mig om att det inte blivit någon miss när jag beställde, för isf så får jag beställa en ny! :) Såg att det var en person på FL som också undrat o där du kunde se vilken sida hon var på i beställningslistan.

Nu vill jag önska alla på Familjeliv en god natt!

Och många kramar till lilla Tilleman o hans underbara lilla goa familj! Sov gott :)

• Ofeliaa

Låt ljuset brinna för våra små "fjärilsbarn".
    Vi tänder ljuset i våra fönster den 25 juni kl 18.00 och tänker på fjärilsbarnen och deras familjer, våra tankar finns hos er.
    Hjälp till att sprida ljuset.

......'?...
    ..../..\.....
    ...(....)?... Detta ljus ska få brinna för "Fjärilsbarnen"
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• glömsk

Ni får ha en bra dag..Ta hand om er..kramar lotten

• Mettan69

god morgon Tillevännen.

Snart dax att vakna till en ny skön dag. Blir säkert full av bus med de andra änglarna eller vill ni kanske ha en lugn mysdag. Vem vet? Så länge ni har det bra så får ni göra vad ni vill där uppe. Saknar dig här nere men vet samtidigt att du är där du hör hemma. Så roligt att din mamma har lagt in ett nytt kort på dig. Coola killen... Man blir varm i hela kroppen när man ser dig. Ha nu en riktig skön dag.

God morgon kära föräldrar.
    Vad underbart det är att Tille även påverkat barn på ett så positivt sätt (Nassie72). jag väntar ivrigt tills jag får boken i morgon. Skall bli underbar läsning. Jag har även skrivit ut sagan om Tille och påskharen för att ha själv som en påminnelse hur det kan vara och förhoppningsvis är den dagen man själv måste vandra iväg. även skrivit ut några av de bilder som andra har gjort till er och satt i en mapp tillsamamns med sagan för att ta hem och visa mina barn. Tille har verkligen tagit en alldeles egen plats i mitt hjärta och det utrymmet lämnar jag gärna över för han skänker så mycket värme i min kropp.

Hoppas ni får en solig och varm dag.

Många gosekramar Marieth

• A S

Jag är inne och läser om hur ni har det varje dag. Hoppas ni får en bra helg!

• Siv1974

......'…...
    ..../..\.....
    ...(....)…...
    ...,~’~,…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

God morgen lille Tille vennen Ha en kjempe fin dag sammen med alle dine englevenner og kos deg masse i dag. Suss og klem fra meg.