• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tandfen

Hej Tille!
    Jag läste att Liam har skolavslutning idag. Tänk, imorgon när han vaknar, så är han ledig lång tid framöver. Ni kan väl fixa bra väder, så att det blir ett skönt sommarlov för honom, med sol, bad och allt som hör till. Jag kan tänka mig att du ser till din familj då och då, så att du hänger med i deras svängar. De är rätt påhittiga, så det gäller att spana så man vet vad de gör och håller hus.
    Idag har det varit varmt, så ni har väl tagit hand om er däruppe och druckit mycket och svalkat er med en glass eller två, kanske badat också. Har du och Magnus hittat på något på sistone? Det är så roligt att läsa era strapatser och stugan verkar jättemysig. Bara att få välja färgen på sin choklad, det säger ju allt, chokladälskare som jag är. Undrar om jag någon gång kommer att få göra det. Nu ska jag inte traggla mer, utan komma till skott. Bamsekramen skickar jag när du tänker krypa ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Toblerone

Tjena på er!

Nu har Viktor äntligen sommarlov. Vilket kanonväder dom fick i kväll på avslutningen. Helt underbart sommar väder har det varit här från lunch och tills i kväll. Hoppas att Liam ochså fick fint väder till avslutningen. När jag hör "Den blomster tid nu kommer" i kyrkan ryser jag i hela kroppen och jag får tillbaka den där känslan man hade när man själv fick sommarlov... härligt!
    Hoppas bara att sommaren och värmen kommer nu... för att stanna... länge!
    Kör försiktigt i morgon, stanna och fika ofta, när det bär av till Boden. Ni kan väl tuta när ni kör förbi oss i Bjästa.
    Ha´det gott!

Kram Lena

• marie 37

Ha en bra helg i Boden.
    Tänker på er och Tille dagligen.
    /Kramar Marie

• Anna1111

Åh det känns i mitt lilla hjärta och tårarna vill komma igen, men som du säger är det nog bra att få läsa och gå tillbaka för att bearbeta sorgen. Ni är ju självklart lättade över att Tille inte lider mer, men det gör ju ont ändå. Skönt ändå att kanske ha dessa böcker att kika i ibland för att läsa om Tilles resa och era känslor i någon slags bergodalbanekarusell. Upp och ner - glad och ledsen.
    Många kramar

• misan 80

Vill bara önska er en god natts sömn.

Hoppas ni hade en underbar skolavslutning i solen. Det blev ju i alla fall varmare på eftermiddagen =)
    Ska själv på en skolavslutning imorgon.

Härligt att sommaren äntligen har bestämt sig för att komma!!

Sköt om er Vackra Familjen!!

Varma kramar, Maria

• kapet

Hej familjen
    Hoppas ni hade det trevligt på skolavslutningen. Så imorgon åker ni till Boden. Följer Liam med er eller?
    Kramar

• 3småttingar

Hej på er.
    Ville igentligen bara komma in och säga god natt efter en strålande sommar dag eller vad tycker ni.

Ha en jättebra helg i Boden.

Tillelille sov så gott inatt.

Till er alla.
    Många många kramar från Lena

• babylover

Vad skönt för Liam med sommarlov nu och allt kul ni ska göra.
    Hoppas ni får trevligt i Boden och Kristoffer är pigg, skickar med en hög dunmjuka kramar till honom!
    Vad skönt att du inte var slut efter besöket på jobbet igår. Blir nog bra att du ska jobba lite i början.
    Ha en bra helg hos Kristoffer & co.

Många kramar

• Anbe

Hejsan Therese!Hoppas att ni hade en lika fin skolavslutning som vi har haft idag.Fint och soligt väder hade vi.Barnen var så fina.Just nu sitter jag och väntar hem min stora tjej som e på bal.Hoppas hon har det riktigt bra och kul just nu.Hon var så fin när hon åkte iväg.Jag hoppas att ni får en underbar helg i Boden med Kristoffer och hans familj.Jag hoppas att Kristoffer mår bättre nu.
    Ha en riktigt skön kväll familjen!!! och tack Tille för att du fixade så fint och varmt väder till oss idag.En stor gosekram till dig!/Kramar Annika