• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

God morgon familjen
    Hoppas ni har sovit bra inatt.Det är riktig sommarväder hos oss.
    Kramar

• CarinaS

Vill bara susa in och önska er en fin dag tillsammans! Kram Carina

• nan999

Hej hopp !

Ville bara berätta en märklig sak som hände härom dagen när vi var ute och lekte, minsta grabben 9 månader satt i vagnen och halv sov medans jag lekte med storebror.
    Rätt som det var hör jag ett riktigt gurgel skratt från vagnen och där satt Robin med armarna rakt upp i luften och vinkade för fulla muggar, när jag frågade vad det vad som var så vansinigt roligt fick jag en sådan där riktigt stör mig inte blick, och så fortsatte han att titta rakt upp i himmlen , vinka och gapskratta.
    Jag är helt övertygad om att det satt ett gäng busungar och hade jätte kul där uppe ( om inte annat åt min förvirrade uppsyn).
    En skön känsla infann sig hos oss alla tre.
    Tänker på er Kramar Nan

• Klatermaja

Ha en underbar dag!!!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • LillemanTösa

Heeej goa underbara familjen Kärlek!

Gissa om jag saknat er, men ni är i hjärtat mitt, heela tiden..det vet ni va

Då är vi ääntligen på plats och jag börjar så sakteliga aaandas uut..puuh..jag har ju varit "lite" orolig över min Melle, hur han skulle ta separationen, och det har gått över förväntan, han sover som en stock och skrattar och leker så glatt. Det värmer i mitt lite oroliga modershjärta. Själv så känner jag fortfarande att jag gjort rätt, men jag är så trött..ser fram emot semestern som nalkas from den 17:e. 5 veckors semester..mmm..med många besök att se fram emot Melle och jag ska åka till min mamma på midsommar. Hon har bott i Borås i dryga 3 månader nu..lite tomt blir det ibland. Tur att min mormor finns i närheten.
    Och så kommer Ni..utan Tille..men Ni är så varmt Välkomna.

Vilken fin bild på Tille, 2 månader, i Liams morfars soffa..killen..jaa..Saknar Dig, gosedu.

Lill-Elsa är på upptäcksfärd ser jag hur går det med Ewald då? Börjar förvirringen släppa i hans vackra huvud?

Hoppas ni har det så bra! Tänker på Er Mycket!

Många Leendes, Hoppfulla, Varma Kramar till Er Alla Mamma Therese, Pappa Nicklas, LiamTigern, Söta Dea..och så Tille liten..i mitt Hjärta..

Ett Steg, dag för dag..KRAM

• Therese6699

Godmorgon på er alla. Här är det strålande sol så det känns skönt. Inte så varmt i luften, men det kommer nog att komma kan tro.

Lilla Citron: Boken borde komma snart kan tro. Jag har själv inte fått någon än så jag väntar också.

Filles mamma: Jo det går att kolla listorna. Tyvärr så var inte Nicklas och jag så förutseende så vi la in alla adresser i excel utan dom står skrivna i worddokument. Men använder man sök funktionen så går det att söka hjälpligt. Men jag behöver din adress i så fall. Jag kan bara säga att dom som har väntat längst har väntat sedan i slutet av mars. Vet inte riktigt hur långt vi har kommit i tidsaxeln. Men det är en betydande mängd kvar. Jag skickade mail till England igår och bad dom skynda på. Så vi får se när nästa lass kommer.

Therese

• Henny fra Norge

god morgon, god morgon.
    Kikar inn og ønsker en underbar dag i solen.
    Vad utroligt herligt med sommarlåv Liam!
    Kram från Norge

• Hemma hos oss

Tänker på er och er prins. Himlen är alldeles blå och vacker idag.

• Ella79

Hej familjen!

Oj vilken lång resa ni har framför er, men det ska nog gå bra! Men det är som du säger, det blir nog värst för Liam. Det är ganska bra med sånadära bärbara DVD-spelare, så att man kan se film i baksätet och fördriva tiden.

(Om ni inte har någon så får ni väl svänga förbi Umeå och låna min.) Min syster brukar säga att DVD´n är räddningen när dom åker till fjällen. Utan den skulle dom aldrig kunna åka...Det blir för mycket tjat och bråk i bilen...

Hoppas avslutningen blir fin och att resan går bra...
    Jag hoppas också att ni finner stöd och styrka i varandra. Kerstin och Gunnar har tur som har dig och Nicklas till vänner...

Många kramar Elin... (Snosa lite försiktingt på Kristoffer från mig!)