• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Goddag på er... Nu har sommaren äntligen kommit... Jag ska ha på mig kjol idag för första gången i år. Det ska bli trevligt. Kanon att dom som går ut skolan får fint väder.

Lite mer trevliga nyheter har jag allt. Jag fick mail ifrån England så dom skulle skicka den nya sändningen av pins alldeles snart så jag hoppas att vi får dom inom en snar framtid. Då kan vi nog beta av ett helt gäng till.

Jag fick förresten mitt eget ex av Tille-Lille boken idag. Jag läste dom första kapitlen och gud så ont det gör i hjärtat. Men jag tror det är bra för oss att läsa den och bearbeta allting igen. Eller jag hoppas det är bra i alla fall.

Kramar
    Therese

• annca

Stor kram på dig Therese!
    Förstår att det gör ont! Men som du säger, det är nog bra och nyttigt.

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Siv1974

Hei Therese. Så fint at pinsen er på vei Forstår at det gjør vondt å lese boken om din lille prins, men det er jo godt å få gråte litt og bearbeide litt også. Varm klem til deg.

• Mettan69

Hej Therese.

Förstår att det river upp såren igen men samtidigt som du skriver så är det bra att bearbeta det hela. Att få läsa om det ger säkert en ny vinkel på det hela samtidigt som alla gamla känlsor kommer fram. Både glada och tråkiga minnen. Ser fram emot att få läsa den själv.

Ha nu så kul på Liams avslutning och njut i den varma solen. Själv så brände jag mina läppar i solen (glömt solskydd vilket jag måste ha hela sommaren på läpparna) så jag har nu nio munsår på min underläpp och en stor på överläppen. jag kan meddela att jag aldrig kommer att förstora min läppar. Ingen vacker syn och det blir nog inte bättre i helgen när de lovar upp till 25 grader. Men vad gör det. Varmt välkommen du kära sommarsol...

Många gosekramar Marieth

• Therese6699

Oj Marieth, det lät inte så roligt... hoppas att läpparna går till sig : )

Ankmor, du kan skicka din adress till min inbox så skriver jag upp dig på pinslistan.

Kram
    Therese

• HeWe
    Skoj att ni me fått fin examens-sol...här e de strålande.
    Det är nog en jättebra bearbetning för er att läsa boken, nu har ju som de mesta hunnit smälta in lite mer... Ha de bra på skolavslutningen...snart bär de av för oss me...kram Helén.
  • Eija77

Sol sol sol! Är sommaren här mu tro!?
    Hoppas du får en jättebra skolavslutning Liam.... jag lovar att Tille finns med er en stor dag som denna. Äntligen sommarlov!!! Kramen till goa familjen

• Klatermaja

Therese: Ja, det är nog bra även för er att läsa om det igen. Det kan nog hjälpa er att gå vidare på så vis att ni får sörja ordentligt!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • kapet

Roligt att pinsen kommer snart.Visst är det bra för er att läsa den och bearbeta känslor. Hoppas att boken kommer snart till oss.
    Sänder er många kramar