• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän! Ville bara säga natti natti, har försökt få min store kille Jesper att somna en bra stund nu men han har så svårt att somna. Du kan väl titta till honom lite så han lugnar ner sig och känner lite ro ;0)

Therese och Nicklas! Hoppas ni får en bra helg när ni åker bort till Boden! Måste ju vara kul att få träffa dom igen men det väcker väl också många olika känslor kan jag tänka mig. Kommer tänke på er!

Ha det så bra, ses i mon´!

• PamH

Hej Familjen!

Hoppas ni har haft det trevligt idag.
    Nu är det bara att önska er en god natt.

Stora Kramar till er/Pernilla med Familj

• HeWe
    Hejhej..nu börjar småtimmarna krypa sig sakterligen fram igen...å de e snart nattinatti...iaf för småtroll..å gooa FjärilsÄnglar...

Har er dag varit bra?...de får ja hoppas...kom den där solen fram som jag skickadet till er...några strålar skickade jag iväg fort som attans i morse...men de kanske landade på annan ort...ett gott försök iaf.
    Nu vill ja bara önska er en superduper fint avslut på kvällen å en gooer natt...många gooa fina drömmar...åsså önskar vi väl oss en dag till me vacker sol å en himmel så klar, för imorgon tar mina tjejer examen...

Tillemann gooe vännen...nu har jag kollat till blommorna ute hos min lille far....de kan du hälsa...åsså ska jag imorgon å kolla in några i fina färger...hoppas ni ser dom från ert lilla moln. Sussa nu så sött...ängen den finns ju kvar me finaste sommarblommorna, som jag pratade om igår...snart ska mina tjejer, om än de är så stora, springa ut ur skolans stora portar, å kasta sig ut i det fria........
    ÄNTLIGEN SOMMAR! Nu ska de äntligen få en välbehövlig semester..om än bara för ett litet tag..för de ska ju sommarjobba...

MammaMyz, PappaGoooz å TigernLiam...ja önskar er en fin natt...kramaz å myz...å bara VAR...Snart får ju StoreLiam ett fint sommarlov, fyllt me massor av roliga saker..å samma för SessanDea...Lycka till på examen...stiliga unge man...Tigern...Nattinatti..kramar å tankar så varma från Helén.
  • sgr

Godnatt Familjen! Kul att filmen var rätt bra igår. Hoppas Ni haft en bra dag, och att Ni haft lika bra väder som oss här uppe i norr. Ha nu en skön kväll och sov gott....

Godnatt Tilleman! Sov gott på din molntuss, hoppas du med haft en rolig och busig dag. Du vet att jag tänker på dig och att du har en speciell plats i mitt hjärta.
    Snusningar
    Sandra/sgr

• sgr

Godnatt Familjen! Kul att filmen var rätt bra igår. Hoppas Ni haft en bra dag, och att Ni haft lika bra väder som oss här uppe i norr. Ha nu en skön kväll och sov gott....

Godnatt Tilleman! Sov gott på din molntuss, hoppas du med haft en rolig och busig dag. Du vet att jag tänker på dig och att du har en speciell plats i mitt hjärta.
    Snusningar
    Sandra/sgr

• Lilla citron

Hej familjen...

Hoppas att ni har haft en bra dag idag oxså..

Härlängtar vi efter solen, bara moln än så länge.

Therese: När kommer boken med dina dagboksanteckningar? Jag väntar otåligt..

Sov gott och snusningar till tillemannen med bamsesnutten.

Kramar

• Helena32

Godkväll..
    Vad glad man blir när man läser nessie72:) det var så att några tårar trillade ner för kinderna!
    Hoppas att ni får en skön kväll!
    Många kramar
    Helena

• marie 37

Har beställt Tilles bok på Bokus men såg till min
    förfäran/ glädje att den redan var slut på lagret så det blir till att vänta ett par veckor till. Jag kan vänta, bara pengarna strömmar in till EB-fonden.
    Håller just nu på att packa lite, vi åker till Tyskland på fredagmorgon för att se Svergies landslag i fotboll tvåla till Trinidad/Tobago. (Hoppas att det blir så)/ Marie

Tille, tänker på dig./Marie

• Helena o Teo

Nessie72: Vad otroligt gulligt gjort av din lilla kille, jag var tvungen att gråta en skvätt när jag läste ditt inlägg... Såna saker gör en glad resten av veckan! =)

Lilla Tille, du förstår hur många människor som tänker på dig hela, hela tiden, och som bryr sig om dig och alla andra små oskyldiga barn som har samma sjukdom som du. Nu hoppas vi att alla pengar som kommit in till fonden kan hjälpa forskarna att hitta ett botemedel.

Tills dess Tille, så får du ta hand om alla små fjärlisbarn som kommer till dig. Du kommer att vara världens bästa kompis så klart!!

Tänker på dig varje dag lilla vän...
    Snusning, Helena