• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Klatermaja

Therese: Ha det så trevlig uppe i Boden!!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Sanders mamma 04

Heisann!

Så deilig at sommeren er kommet hos dere. Det er bra vær her også, men jeg har ligget hjemme i influensa. Sander ble dårlig i helga og da han var frisk nok til å være i barnehagen ble jeg sengeliggende Satser på å på jobb igjen i morgen, så jeg håper vi får nyte litt godvær i helga.

Skjønner at det kan være trist å lese Tille-Lille boka for deg. Det strømmer vel frem minner fra en tung tid. Håper likevel det hjelper dere til å bearbeide allt og se fremtiden i møte.

Vil ønske dere en kjempefin helg og god tur til boden! Håper dere alle finner støtte i hverandre. Gi Kristoffer en klem fra meg!

Vil ønske deg også Tille en kjempefin helg! Håper du har det fint sammen med Berat og de andre englevennene dine! Du får sørge for at det blir fint vær i Boden i helga

KLEM

• IrmelinFraNorge

Hei Therese. Du kan vel kramme Kerstin og Gunnar litt for meg. Fortell dem at jeg tenker på dem hver dag. Håper turen blir bra og håper jeg har gode nyheter til deg når dere kommer hjem igjen. Kram Irmelin

• Nanna81

här väntar man oxå på Tille lille boken o dom skrev i ett mail till mig att ja ska få den i morron så ja håller tummarna för att den kommer i morron + mina möbler som jag väntar på att få hem...

Hoppas att ni får en trevlig hel Theresé o Nicklas!!!!!

svettigt kramar///////////

Anna Med Fam

• Tusenlilja

skickar en stor kram
    till er
    och en liten solstråle
    till Tille

• Gilga

Så mamman ska vara fin med kjol,låter bra det,så brun som du säkert är fortfarande.*L*..
    Jag gjorde ett halssmycke av ett av mina pins idag,det blev såå fint så,nu bär jag det närmast hjärtat..

Lilla prins Tille och alla andra änglabarn har gjort sitt bästa idag för att vi ska få fint väder,och dom har lyckats alldeles bra,solen skiner och det är varmt här i Lund.

Ha en underbar kväll hela fina familjen

Kramar//Gunilla

• qramiz

Hej Goa ni
    Nu var det ett tag sen jag var inne och kluttrade, så det vart lite att läsa igen...Ser att ni har fullt upp som vanligt...vilket säkert är bra för er.
    Tror att du kommer känna mycket med boken du fått till dej, men som sagt det är säkert nyttigt men smärtfyllt, oj oj oj det är ju så nära och du ser vad du känt och tyckt under resans gång...
    Idag fann jag korten som jag tidigare har nämt om här på tråden dom jag fann när jag var och besökte ett kloster i finland, tyckte änglabarnen var så vackre , fasnade för dom och tänkte givetvis på Tille "kan det se ut så här när han välkomnar alla andra änglar"- ja jag tror det...lovade ju att skicka dom...hmmm, tur att man röjer ibland för där mitt i all bröte och gamla reklamblad låg korten , nu har jag lagt ner dom i ett kuvert, så dom kommer till er lovar det...
    Tänker på er och tycker det är härligt att mitt i all sorg kunna njuta och glädjas av livet..Ha det gott och stor goskram /P

• Teskedsmamman

Tack för det fina vykortet på Tille!!! Det sitter högst upp på kylskåpet! Och där kommer det stanna *bestämd* Ha det så jätteskönt i sommarvärmen!!!!!!

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Ulrika mamma till 4

Hej!
    Hoppas att ni också har en underbar kväll!
    Vilket underbart kort på lilleman!Helt bedårande söt!
    Och Liam med sitt underbara leende.En riktig charmis är han!
    Säkert bra för dig att läsa boken igen även om det självklart är jättejobbigt.
    Känslor rivs upp på nytt,men låt dom komma.Det blir nog ett sätt att bearbeta sorgen,
    eller vad tror du?
    Skickar en hel hög med kramar! Ulrika