• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fightclub

Hej! Vad mycket kul ni har hunnit med i helgen. Jag läste att Liam åt så han kräktes....det gjorde jag också. Tänk att jag aldrig kan lära mig? Nejdå! ALLT ska tryckas ner i en salig blandning. I morgon ska vi åka till huvudstaden och gå på konsert. Åker hem på onsdag em. Så jag passar på att önska er en riktigt trevlig semesterresa! Kör försiktigt och ha så skitkul! Kram/Helena

• ELR

Hej! Jo, men visst blev man besviken och sur när Sverige åkte ur!! Här har man laddat upp så poff!! är det över.. Vill önska er en suuuper härlig semester!!! Passa på att bara vara ett tag och uppleva en massa saker.
    Kör försiktigt!!
    Kram//Eva

• Therese6699

Godkväll, nu är det snart dags att bänka sig framför Portugal/Holland matchen. Det blir säkert en rolig match att se hoppas vi på.

Vi har precis avslutat vår temamiddag och vi har ätit så god mat så det är inte klokt. Mätta som kossorna på sitt första grönbete kan man säga.

Till förrät så hade Isa och Kent gjort en nudelsoppa med kokosmjölk och grönsaker. Vi hade gjort kyckling med jordnötssås och broccoli till varmrätt och till efterrätt hade Larra och Micke gjort kanderade sockeräpplen med vaniljglass. Riktigt smarrigt var det!

Jag hoppas att alla har haft en trevlig helg för det har vi haft.

Kram
    Therese

• HeWe
    Hejhej...Sån skojig helg ni alla verkat ha....massor me skoj å trevligt sällskap..då spelar ju ingen roll om nån droppe faller...Nu tror jag att de kommr en skur hos oss me..men vi har ju verkligen "haft tur me vädret"....
    Nu e de jobbdags för mej, så jag önskar er allihopa en riktigt goooNatt..massor me kramizar till er å gooeLill-Tillemann..puzzzzzz...
    Vi hörs imorrn..kram Helan.
  • kapet

Hej,hej
    Skönt att höra att ni tyckte om boken.
    Nu är det fotboll på tv.
    Önskar er god natt

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så koselig dere har hatt det i helga. Det fortjener dere virkelig. Du skriver alltid så bra. Såg for meg Dea som padlet rundt i båten Stakkars Liam da som forspiste seg. Håper det går bra med han.

Fint at dere likte boka Visslan kom med. Hun har gjordt en kjempejobb for oss andre på FL. Er henne evig takknemlig

Vi kom igjen fra tur i dag. Ikke vært så bra vær, men vi har koset oss likevel. Nå ser jeg frem til ferie om 2 uker. Dere drar jo torsdag. Det blir nok en trivelig ferie. Veldig fint i Legoland. Vi skal dra dit når Sander er litt større.

Ha en kjempefin kveld! Synd at Sverige røk ut. De var virkelig uheldige

Klem

Sov godt lille Tillemann. Holder på å lese dagboka som mamma Therese har skrevet. Tårene triller, snufs. Hvilken utrolig vanskelig tid dere gikk gjennom. Håper du nå har det fint i himmelen med de andre englebarna. Du er i mitt hjerte... alltid... 

• babylover

Låter som ni haft en trevlig helg förutom Liam en stund.
    250 mil i bil är en bit men ni har gått igenom större prövningar än det så det lär gå galant för er!

Tille tänker på dig och hoppas du har det bra!

Kramar

• sgr

God natt familjen! Roligt att Ni haft en bra midsommarhelg. Ja, jag tror att semestern kommer att bli jätterolig för Er, mycket kan hända när man sitter instängda fyra pers tillsammans men det brukaar sluta med roliga minnen. Ha en skön kväll och sov gott...

God natt Tilleman! Hoppas du haft en rolig helg och att Ni alla små änglar dansat som tok runt er midsommarstång. Sov gott och dröm sött lilleman. Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta...

Snusningar
    Sandra/sgr

• PamH

God kväll!

Roligt att ni tyckte om boken.
    Hoppas ni får en trevlig kväll.
    Många kramar/Pernilla med Familj