• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Hej Therese!

Vilken middag ni verkar ha ätit! Lät jättegott!

Visslan har hjärtat på rätta stället, så är det bara!

I dag har jag läst ytterligare lite i boken, stod i köket och läste några sidor men det tåras så i ögonen. Samtidigt är det skönt att få läsa lite om Tille också. Han har det säkert fint där han är. Har ni hört något mer om Hemgårn får ut sin bok?

Stor kram!

Tillehjärtat, sov gott i natt! Tänker på dig och har dig i mitt hjärta!
  • Siv1974

God morgen lille Tille vennen Håper du har det fint der oppe i det blå sammen med alle dine englevenner. Takk for det fine været du har gitt oss en periode nå. Tenker mye på deg vennen. Suss og klem fra meg.

• Mettan69

God morgon Tille.

Min midsommar har innehållit mycket sol, mat och lek. Skulle tro att din har varit densamma. Visst var det kul att fira midsommar. Fast Sixten vägrade dansa runt stången. (lik far sin) Önskar dig en gosig dag. Kan behövas en lugn dag efter denna storhelg med mycket lek. Saknar dig Tillehjärtat.

God morgon Therese.

Verkar som ni också haft en helg med mycket mat och lek. Varför måste man proppa sig full med mat som om man aldrig skall få mat mer. Gott men idiotiskt. Så nu blir det mycket sallad i veckan om midjemåttet inte skall skena för mycket...

Önskar dig en avslappnad och skön dag.

Många gosekramar Marieth

• qramiz

Godmorgon

Gäspar fortfarande efter alla sena nätter, men visst är det härligt med ledighet...
    O i år har jag bjudit extra mycket på mej själv, det belv dans kring midsommarstången, vart själv med ett litet barn i varje hand och så for det iväg...ja ja inte helt själv, men själv i vårt "lill" gäng på 11 vuxna och massor av barn...men kändes kanonroligt...
    hmm, känns som man gått upp nå´t kilo under helgen, har ätit och ätit och ätit- men jösses vad gott der är med mat..
    Håller med Marieth- måste bara måste bli sallad i veckan....

Puh, JAG känner mej trött, men som ni far runt coh har massor av skoj, att ni bara orkar...ni ä la för goa Therese.
    Ha det Kram

• oliluc

Hej!

Vad roligt att ni tyckte om fotoboken.
    Jag hopppas verkligen att ni får en fortsatt underbar sommar. Ha det så roligt på semestern.
    Tänker som alltid på er.

Tille ängeln du finns i våra hjärtan.
    Massor av kramar Mitte och barnen

• emilsson
    Gogmorgon-eh fm=)
    Tittar in för att önska er en  bra och trevlig dag.
    Hoppas att allt är bra med hela familjen???
    Idag regnar det här i Skåne,men jag och barnen ska ut och vädra oss en runda iallafall,sen är dagen som gjord för att spela spel=)
    Många kramar till er/Caroline
  • HeWe
    Hallelåj Tille min vän..å din gooa familj..

Tänkte att ja skulle kika in å önska er en fin dag...hoppas ni har solen hos er...här e den me...å lite av blåsten me..men de gör ju inget...bara skönt.

Tala om äventyr ni är me om varendaste dag...trist bara att Tigern fick lite ont i magen..hoppas de gick om fort...usch..å trist när de e sååå gott me mat å goosaker..
    Spännande för Sessan me en båt...nu e de bara å ge sig ut å fiska...skaffa middag till familjen..hihi..storfiskarna dom tar ju du...

Så nu blir de bilsemeste snart...vart har ni tänkt er? Till Legoland, men nån mer stans kanske? När e de ni åker?
    De låter ju inte så frestande me 250 mil i bil, ja tro de blir de för vår del me..Vi beger oss neröver till Trollhättan å Göteborg alldeles snart..å de e ju en bit dit me...men neröver går de allt bra, värre hemöver...känns som världens längsta uppförsbacke..haha..Hm, 5 personer å 2 vovvar i bilen..haha..ska bli en skoj upplevelse kan ja tro..
    Hoppas ni kommer få jättetrevligt i Legoland...å kidzen kommer garanterat att ha de superduper...
    Nu ska lilla Tant Helén snacka en sväng me Malin "Visslan", innan jag går å sussar, lite trötter efter nattskiftet...Hörde att vännen Visslan varit hos er i helgen...å hennes fina familj..hon e en gooer tjej..
    Vi hörs lite senare..massor me kramizar, å hoppas ni får en fin dag..vinkevink å en snuzningspuzz på din panna...Tillemann..kram Helan.
  • cat collector

Hej där!

Kul att ni hade en lyckad midsommar. Vi hade en nästan oförskämd tur med vädret, inte en droppe regn på hela helgen. Det var rätt många år sedan man kunde sitta ute och äta. Vilken skräpinsats av Sverige mot Tyskland, de vann helt rättvist.

Tille lille, snacka om att du kan charma vädergudarna. Ni ville väl också ha sol kan jag tänka. Nu regnar det men det gör ingenting, jag skall sitta och jobba hela dagen. Snus på dig, gullängel.

Trevlig dag önskar kattmänniskan Andreas

• olivettan

Hej!
    Vad roligt att ni tyckte om fotoboken!
    Bilsemestern ni ska på är det bara till Danmark och Legoland?

Hoppas ni får Jätteroligt, jag skulle också vilja åka dit.
     Men, det får bli nästa sommar när lillkillen är större.
    Vi åker till Strömstad på lördag, undrar hur jag ska klara att inte ha dator på 1 vecka
    Kanske alldeles skakig när jag kommer hem
    Ha en fortsatt bra dag!
    Många kramar